همشهری آنلاین: تعدادی از بازیگران مجموعه تلویزیونی " پایتخت 2 " دچار سانحه رانندگی شدند.

پایتختی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، الهام غفوری، تهیه کننده این مجوعه با تایید خبر فوق، گفت: متاسفانه تعدادی از همکاران ما چند روز پیش هنگام بازگشت از قشم به تهران دچار سانحه رانندگی شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از عوامل این سریال در این سانحه پای خود را از دست داده است.

در همین حال خبرگزاری فارس گزارش  داد؛ «الهام غفوری» در گفت و گو با فارس گفت: ما سکانس های پایانی سریال «پایتخت2» را در قشم تصویربرداری کردیم. در حقیقت برنامه ریزی کردیم تا پیش از آغاز نوروز و شلوغ شدن قشم کار را تمام کنیم و تنها سکانس هایی باقی مانده بود که تصمیم داشتیم آنها را در تهران تصویربرداری کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور تمام بچه های گروه را از طریق هواپیما و قطار به تهران برگرداندیم و تنها 6 نفر باقی مانده بودند که 2 نفر آنها راننده کامیون، 2 نفر راننده یک خودروی ون و 2 نفر نیز از گروه تدارکات بودند که یک خودروی نیسان را با خود به تهران می‌آوردند.

غفوری تصریح کرد: متاسفانه این حادثه روز اول فروردین برای سرنشینان خودروی نیسان افتاد و اتومبیل آنها به دلیل سرعت بالا در جاده سیرجان چپ کرده و متاسفانه یک پای یکی از این عوامل نیز قطع شده است.

وی افزود: من روز دوم فروردین کار را تعطیل کردم و به کرمان رفتم و خوشبختانه این دو نفر تحت مداوای یکی از بهترین دکترهای کرمان قرار گرفتند و با بهبود حالشان فردا به تهران منتقل خواهند شد.خوشبختانه در حال حاضر نیز طبق گفته پزشک نیازی به بستری در بیمارستان ندارند و ما یکی از اتاق های دفتر را تجهیز کرده ایم تا این دو عزیز را در همان جا مدتی تحت مراقبت و درمان قرار دهیم.

غفوری درباره تصویربرداری بخش های پایانی کار نیز توضیح داد: علی رغم اینکه همه عوامل سریال از حال خوبی برخوردار نبودند، ما مجبور شدیم که تصویربرداری را ادامه دهیم و سکانس های پایانی را طی روزهای اخیر در تهران بگیریم.

کد خبر 206255
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز