همشهری آنلاین: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت‌علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان وام‌های دانشجویی صندوق رفاه تا 20 اسفندماه خبر داد.

به گزارش مهر، کیوان مرادیان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه برخی از دانشجویان متقاضی هنوز نتوانسته‌اند مدارک خود را جهت دریافت وام تکمیل کنند، دانشگاهها از روز یکشنبه 20 تا 24 اسفندماه به مدت پنج روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت صندوق رفاه، اسامی دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی را ارائه کنند.

وی گفت: دانشجویان متقاضی دریافت وام‌های 20 گانه صندوق رفاه از جمله وام شهریه، می‌توانند درخواست‌های خود را به معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها اعلام کنند و دانشگاه‌ها نیز باید دانشجویان متقاضی دریافت وام را در فرصت تمدید شده به صندوق معرفی کنند.

به گفته مرادیان در نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 اعتبار 120 میلیارد تومانی به صورت علی‌الحساب برای بحث وام‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است که از این میزان 60 میلیارد تومان مربوط به وام شهریه، 30 میلیارد مربوط به وام تحصیلی و 30 میلیارد دیگر نیز مربوط به انواع وام‌های دانشجویی( وام‌های متمرکز) است.

وی با بیان اینکه 24 میلیارد تومان اعتبار به عنوان ذخیره در صندوق نگهداری شده است، گفت: در این راستا، دانشگاه‌هایی که اعتبار اولیه آنها به پایان رسیده و خواستار اعتبار تکمیلی هستند، می‌توانند در بازده زمانی ذکر شده درخواست خود را جهت دریافت اعتبار بیشتر به صندوق رفاه ارائه کنند.

کد خبر 204563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز