یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: قیمت‌ مسکن در سال آینده می‌شکند این جمله رییس‌جمهور شنبه‌شب (5 اسفند) در گفت‌وگو با مردم در حالی مطرح شد که این روزها نگرانی از افزایش قیمت مسکن و تردید از خرید و فروش ملک در ماه‌های پایانی سال در این بازار مشاهده می‌شود.

به گزارش ایسنا، شب گذشته محمود احمدی‌نژاد که درباره مسائل مختلف اقتصادی در سیما سخن می‌گفت با کاذب خواندن افزایش قیمت مسکن تاکید کرد که که بالارفتن قیمت مسکن بخشی از جنگ روانی دشمن است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه عده‌ای ندانسته در این جنگ وارد شده‌اند، تصریح کرد: اکنون تعداد مسکن‌های موجود از تعداد خانواده‌ها بیشتر است، پس چرا باید قیمت مسکن افزایش یابد؟ این قیمت در سال آینده خواهد شکست.

در این زمینه رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با ابراز امیدواری از اینکه قیمت مسکن در سال آینده کاهش یابد اشارات ریاست جمهوری مبنی بر شکسته شدن قیمت مسکن را مانند اظهار نظر چهار سال پیش وی دانست و گفت: رییس‌جمهور در سال 86 با گلایه از افزایش قیمت‌های مسکن صحبت کرد و پس از آن شاهد کاهش قیمت مسکن بودیم، حتما این مقام اجرایی آرام شدن جو روانی بازار در سال آینده را بر همین اساس امکان پذیر می‌داند.

مصطفی قلی خسروی صحبت‌های رییس‌جمهور را از نظر جو روانی موثر دانست و گفت: حتما ریاست جمهوری احساس نیاز به آرام کردن بازار مسکن را با یک بار روانی مناسب دانسته است.

وی اظهار کرد: شاید بیان شکست قیمت مسکن در سال آینده نشات گرفته از کاهش قیمت این روزهای طلا و به دنبال آن ارز است که رییس‌جمهور احتمال کاهش قیمت در بخش مسکن را بیان کرده است.

کد خبر 202933
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز