همشهری آنلاین: ثبت‌نام نهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی به صورت متمرکز و از طریق مرکز جذب هیات علمی به نشانی http://jazb.aac.behdasht.gov.ir انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند تا 16 اسفند ماه برای شرکت در فراخوان جذب هیات علمی اقدام کنند، همچنین ملاک ثبت‌نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر به صورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه مربوطه است.

دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصی(Ph.D) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه از جمله شرایط شرکت در این فراخوان است.

همچنین، حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند 35 سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ 45 سال است، البته متقاضیانی که دارای سن بیشتر از 35 سال برای کارشناسان ارشد و 45 سال برای دارندگان دانشنامه تخصصی، فوق تخصصی(ویا فلوشیپ) و دکترای تخصصی (Ph.D)هستند در صورت دارا بودن سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی با تائید هیات ممیزه مرکزی حداکثر تا پنج سال به سقف سنی آنان افزوده می‌شود، بنابراین دانشگاه‌ها می‌توانند مدارک این متقاضیان را به صورت مشروط بپذیرند.

اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی دانشگاه‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در صورت استعفای پذیرفته شده می‌توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت کنند.

شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، ولی داوطلب فقط می‌تواند یکی از دانشگاه‌ها را دانشگاه مادر چون (تهران، شهیدبهشتی، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرمان و اهواز) انتخاب کند، البته درصورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با انتخاب اول است.

داوطلبان می‌توانند پس از تکمیل فرم اینترنتی مربوطه و اسکن مدارک خواسته شده، فرم‌های 16گانه را دریافت کرده و پس از تکمیل آنها حداکثر 15 روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام اینترنتی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه یا دانشگاه‌های مربوطه تحویل و یا از طریق پست ارسال کنند.

کد خبر 202665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز