همشهری آنلاین: وزیر نیرو با اشاره به وجود برخی از اختلافات بین برخی از وزیران دولت و معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور برای تعیین تکلیف بودجه سال 92، سناریوی دولت برای افزایش قیمت آب و برق در سال 92 را تشریح کرد و گفت: مذاکرات با مجلس برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ادامه دارد.

مجید نامجو

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجو امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر بودجه سال 1392 در دولت نهایی شده است، از وجود برخی اختلاف نظرها بین برخی وزیران و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور سخن گفت و افزود: قرار است با برگزاری نشستی مشترک بین برخی وزرای و معاون رئیس جمهور، یک توافق بین دو طرف حاصل شود.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه اگر اختلاف دو طرف حل و فصل نشود با دخالت رئیس جمهور، وی حکم نهایی را صادر خواهد کرد، تصریح کرد: بر این اساس، ساز و کار بودجه سال 1392 نهایی شده است و به زودی تقدیم مجلس خواهد شد.

این عضو کابینه دولت دهم در خصوص زمان بندی ارایه بودجه سال 92 به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قرار شده است در اولین فرصت بودجه تقدیم مجلس شود و هم اکنون کار تدوین بودجه نهایی شده است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه تمام تبصره های مورد نظر وزارت نیرو در بودجه سال آینده گنجانده شده است، بیان کرد: هنوز پیش‌نویس نهایی بودجه را مطالعه نکرده‌ام و پیش بینی می شود تا چند روز آینده این پیش نویس قطعی و نهایی شود.

وی در پاسخ به پرسش مهر درباره جزئیات افزایش قیمت آب و برق در سال 92 توضیح داد: افزایش قیمت آب و برق در قالب بودجه سال آینده افزایش نمی‌یابد.

نامجو با تاکید بر اینکه قرار است رقم و میزان نهایی افزایش قیمت آب و برق توسط ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام شود، در پاسخ به این سئوال مهر که آیا فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال 92 اجرا شود، بیان کرد: دولت برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها اصرار دارد.

وی با اشاره به آغاز مذاکرات بین دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، خاطرنشان کرد: دولت سعی می کند مجلس را برای اجرای این قانون مجاب کند.

کد خبر 202288
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز