چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات داوران بخش فیلم و عکس دهمین جشن تصویر سال معرفی شدند.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، هیات داوری بخش جوانان زیر ۲۵ سال جشنواره فیلم تصویر برای ارزیابی آثار و اعلام برندگان فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند برای کسب تندیس ویژه جشن تصویر سال و دیپلم‌های افتخار در دهمین جشن تصویر سال را کمال تبریزی، نیکی کریمی، ساعد نیک‌ذات، مهرداد اسکویی و هوشنگ گلمکانی تشکیل می‌دهند.

مجید برزگر، بیژن میرباقری و نیما عباس‌پور هیات انتخاب آثار در بخش داستانی، تجربی و انیمیشن و پیروز کلانتری، بهمن کیارستمی و شیرین برق‌نورد در بخش فیلم‌های مستند بودند.

بیش از 120 کوتاه، مستند، تجربی، ویدئو آرت، تجربی و انیمیشن انتخاب شده برای جشنواره فیلم تصویر به مدت ۲۰ روز در سه سئانس در سالن استاد شهناز و ناصری خانه هنرمندان ایران روزانه در سه سئانس به‌نمایش در می‌آید.

هیات داوران بخش عکس جوانان زیر ۲۵ سال در پنج شاخه مستند اجتماعی، خبری، هنر و هنرمندان، ورزشی و نگاهی دیگر در دهمین جشن تصویر سال را بهروز مهری، رضا معطریان و مهدی مقیم‌نژاد برعهده دارند.

آثار منتخب عکاسی، پوستر و کاریکاتور در قالب حدود 500 تابلو در گالری‌های بهار، تابستان، پاییز، زمستان، ممیز، میرمیران و نامی به‌ نمایش در می‌آید و قرار است بخش آزاد این آثار برای نخستین‌بار در جشن تصویر سال به رای مردمی گذاشته می‌شوند.

دهمین دوره‌ «جشن تصویرسال» از 5 تا 25 اسفندماه همچون دوره‌های گذشته، با در اختیار داشتن کلیه‌ فضاهای نمایشگاهی خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 202243

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز