همشهری‌آنلاین: نامزد دیوید پیستوریوس قهرمان دو و میدانی معلولان جهان به ضرب چهار گلوله در سر و پیشانی کشته شد.

Oscar Pistorius

Oscar Pistorius

پلیس آفریقای جنوبی بدون اعلام هویت مظنون به قتل اعلام کرده او مردی 26 ساله است. به این ترتیب ممکن است که دیوید پیستوریوس 26 ساله خود مظنون اصلی قتل باشد.

دیوید پیستورویوس قهرمان دو و میدانی معلولان جهان تنها ورزشکاریست که توانست با قهرمانان عادی در  المپیک لندن به رقابت بپردازد.

جزئیات بیشتر

پلیس آفریقای جنوبی اسکار پیستوریوس، قهرمان دو و میدانی این کشور را رسما به قتل متهم کرد و او باید پنجشنبه شب را در زندان بگذراند.

پلیس جسد مقتول ریوا استینکمپ، را در حالی در خانه پیدا کرده است که گلوله هایی به سر و قسمت فوقانی بدن او شلیک شده بود. پلیس یک سلاح کمری را هم در محل واقعه یافته است.

مدوپه سیماسیکو، از اداره دادستانی می‌گوید: «پلیس همچنان مشغول انجام تحقیقات اولیه است. متهم فردا راس ساعت 9 صبح در دادگاه حضور پیدا می کند اما هنوز محل دقیق دادگاه مشخص نیست.»

رسانه‌های محلی این احتمال را مطرح کرده بودند که قهرمان دو و میدانی آفریقای جنوبی ممکن است مقتول را با یک دزد اشتباه گرفته باشد و به این دلیل به طرف او شلیک کرده باشد. اما همسایگان این زوج گفته‌اند که پیش از شلیک گلوله، صدای جیغ و داد را از خانه آنها شنیده‌اند.

کد خبر 201424
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز