همشهری آنلاین: احزاب، تشکل‌ها، سازمان‌ها و گروه‌های سیاسی از مردم سراسر کشور دعوت کردند تا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شرکت کنند.

دعوت احزاب و گروه‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا در این رابطه گزارش داد، جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتشار بیانیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام بیعت مجدد با حضرت آیت الله خامنه ای، یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشته است.

این تشکل سیاسی خاضعانه از آحاد مردم ایران دعوت کرده است تا مانند سال‌های گذشته با حضور شکوهمندشان در راهپیمایی 22 بهمن، بر دلگرمی علاقه مندان و یاس دشمنان آن بیافزایند.

سازمان بسیج مستضعفین نیز در بیانیه ای پیشاپیش نمایش عمومی ملی و انقلابی ده‌ها میلیونی امت ولایتمدار ایران اسلامی را در راهپیمایی با عظمت یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور ارج نهاده و مسوولین کشور را به رفع و دفع توطئه های اقتصادی دشمن توسط ایادی استکبار در خارج و داخل فرا خوانده است تا قدردان ملت بصیر و انقلابی ایران باشیم.

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه جداگانه ای تاکید کرده است که با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای همگام با مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی ضمن حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این انقلاب اعلام می دارد که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و ذره ای از آرمان های بلند خود عقب نشینی نخواهد کرد و راه پرافتخار انقلاب را با قدرت و تکیه بر فرزندان دلیر و نسل جوان آگاه کشور ادامه خواهد داد چرا که ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از غرقاب 2500 ساله حکومت ستم شاهی نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل در پناه پرچم اسلام و ولایت فقیه را آموخته است و سرنوشت خویش را خود بر اساس آموزه های دین اسلام تعیین می کند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هم با انتشار بیانیه ای ضمن دعوت از امت حزب الله برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کرده است با ایمان راسخ و اراده ای قوی همانند سالیان گذشته در جهت تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و هدایت های داهیانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و خون شهیدان بیعت تازه ببندند و با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دین خود را به خون شهیدان انقلاب و دفاع مقدس ادا کنند.

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در بیانیه ای هم سو با دیگر احزاب، گروه ها و تشکل ها با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد حضور گسترده قشرهای مختلف کشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وحدت و همدلی ملت شریف ایران را در پیروی از آرمان های بلند حضرت امام (ره) و رهنمودهای بی بدیل حضرت ایت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، در جهان طنین انداز خواهد کرد و نشان خواهند داد که در عرصه دفاع از دستاوردهای بزرگ ملت ایران در عرصه های علمی و پژوهشی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

جبهه ایستادگی ایران اسلامی هم در بیانیه ای ضمن تبریک ایام الله 22 بهمن به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت غیور ایران اسلامی از مردم همیشه در صحنه کشورمان دعوت می کند که در پاسخ به توطئه های اخیر نظام سلطه علیه ایران اسلامی به طور فعال در مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

جامعه جوانان متحد اسلامی نیز در بیانیه ای جداگانه اعلام کرده است که در سراسر کشور و هم صدا با مردم بزرگوار ایران در یوم الله 22 بهمن ضمن حضور در خیابان ها، بار دیگر با آرمان های والای امام خمینی (ره) و انقلاب تجدید میثاق خواهد کرد.

در ادامه دعوت احزاب، گروه ها، سازمان ها و تشکل های سیاسی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای اصل 49 قانون اساسی، با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به هم وطنان عزیز، از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل آورده تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته و مشت محکمی بر بدخواهان انقلاب اسلامی بکوبند.

جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن دعوت از تمامی آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیانیه‌ای تاکید کرده است به یاد پیوند ارزش ها و آزمان ها برای گرامی داشتن عهد و پیمان با مرز و بوم مان و لاله های تا ابد سرخش و تجدید میثاق با حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با ایمان به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خاطراتمان را با گام های مصمم در کنار یکدیگر مرور می کنیم.

کد خبر 200751
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز