آقای دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر، سلام امسال برای دومین سال پیاپی، با ناباوری، شاهد لطف روابط عمومی تازه‌تأسیس جشنواره به نشریه‌ی نوجوانانه‌ی دوچرخه و خبرنگارهای سینمایی آن هستیم.

اگر به خاطر نوجوان‌ها نبود...

برخلاف سال‌های پیش، در این دو سال کارت حضور در سینمای اهالی رسانه، برای دوچرخه‌ای‌ها صادر نشد؛ با آن‌‌که در طول سال، صفحه‌ی سینمایی دوچرخه فعال بوده و در موعد مقرر نیز، تمامی مدارک لازم، برای روابط‌عمومی جشنواره فرستاده شده بود. از آن بدتر این‌که دوستان روابط‌عمومی در پاسخ، به ما می‌گویند که مدارکتان کامل بود، اما چون از طرف مؤسسه‌ی همشهری، درخواست‌های زیادی به دست ما رسیده بود، از یک‌جایی به بعد، به درخواست‌ها رسیدگی نکردیم!

شاید انتظار عجیبی است که دوستان روابط‌عمومی جشنواره، این نکته را درک کنند که وقتی یک روزنامه، ضمیمه‌ای مستقل برای بخش ویژه‌ای از مخاطبانش منتشر می‌کند، آن ضمیمه، متناسب با مخاطبان خودش، مطلب تهیه می‌کند و ساز و کار مستقلی دارد و باز هم شاید اگر رسانه‌ی دیگری بود، با این طرز برخورد و آن هم برای دومین‌بار، خود را از پوشش رویدادهای جشنواره، معذور می‌دید. اما دوچرخه، به احترام مخاطبان نوجوانش، خود را موظف می‌داند که در حد امکان برای آن‌ها، صفحه‌های ویژه‌ای آماده کند.

در همه‌ی سال‌هایی که برگزاری جشنواره بر عهده‌ی بنیاد سینمایی فارابی بود، با چنین برخوردی روبه‌رو نشده بودیم. در این دو سال، ظاهراً دوستان روابط عمومی جشنواره‌ی فیلم فجر گمان می‌کنند کارتی که صادر می‌شود، هدیه‌ای به روزنامه‌نگارها است تا هر جا به نظرشان رسید به حد کافی هدیه داده‌اند، از هدیه دادن دست بکشند.

این‌ها را گفتیم تا اگر خوانندگان عزیز، کم و کاستی‌ای در این صفحه‌ها مشاهده کردند، بخشی از دلیلش را بدانند.

کد خبر 200521
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز