همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور در نظارت بر قانون اساسی با اشاره به در نظر گرفتن اقدامات ویژه دولت در بودجه سال آینده گفت: دولت بنایی بر ارائه بودجه چند دوازدهم به مجلس ندارد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی درباره در نظر گرفتن اقدامات ویژه دولت برای بودجه سال آینده، اظهار کرد: این موضوعات پیشتر هم به صورت کلی از سوی دولت عنوان شده، اما مسائل جزیی تر درباره اقدامات ویژه دولت در بودجه را می‌توان پس از ارائه آن به مجلس و بررسی در کمیسیون‌های تخصصی ملاحظه کرد.

وی درباره زمان ارائه بودجه از سوی دولت به مجلس افزود: در حال حاضر بودجه در دولت در حال بررسی است، لذا نمی‌توان زمان دقیقی را برای ارائه بودجه به مجلس بیان کرد. اما می‌توان احتمال داد که ظرف یک هفته آینده بودجه به مجلس می‌رود.

معاون رئیس جمهور در خصوص اظهارات برخی نمایندگان شاخص و اقتصادی مجلس که تقاضای ارائه بودجه چند دوازدهم کرده‌اند، تصریح کرد: قطعا دولت بنایی بر ارائه بودجه چند دوازدهم به مجلس ندارد.

وی با تاکید بر این که دولت بودجه را فقط به صورت کامل به مجلس ارائه خواهد داد، گفت: بهتر است مجلس در برخی مواقع خود را با شرایط تطبیق دهد.

میرتاج الدینی ادامه داد: لازم است مجلس شرایط را به گونه ای فراهم کند که بتواند ظرف 45 روز و تا پایان سال جاری بودجه را به تصویب برساند.

کد خبر 200101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز