همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار رقابتی رشته های عکاسی، پوستر و سفال و سرامیک پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر سه‌شنبه 17 بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، افتتاحیه نمایشگاه آثار عکاسی، پوستر و سفال و سرامیک بخش رقابتی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حضور هنرمندان و مسئولان هنری ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 17 بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

77 عکس با موضوع "شادی های زندگی و امید به زندگی" از 70 عکاس از هنرمندان ایران، هند، مقدونیه، ازبکستان و بنگلادش، 61 پوستر با موضوع وحدت از هنرمندان ایران و یک هنرمند لهستانی و 28 اثر سفال و سرامیک با موضوع ارزش های انسانی و الهی در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار رقابتی رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، کاریکاتور و تصویرسازی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر یکشنبه 15 بهمن ماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) گشایش یافت.

بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر با موضوع پیامبر اکرم (ص) با 125 اثر نیز در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و نمایشگاه منتخبی از آثار زنده یاد محمود جوادی پور در موزه هنرهای معاصر تهران نیز از دیگر برنامه های جشنواره است.

کد خبر 200067

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز