همشهری آنلاین: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

سرباز

ایسنا نوشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان بهمن ماه 1373 برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم این سال‌ها که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال 1391 دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

قابل توجه مشمولان ساکن تهران بزرگ:

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب مذکور که دارای برگ آماده بخدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1391، باید رأس ساعت 6 صبح روز پنجشنبه 19 بهمن ماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قابل توجه مشمولان ساکن سایراستان‌های کشور:

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب مذکور که دارای برگ آماده بخدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1391، باید رأس ساعت 7 صبح پنجشنبه 19 بهمن ماه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

کد خبر 199820
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز