همشهری آنلاین: کلکسیون داری طی 15 سال تلاش و پی‌گیری مصرانه موفق شده بیش از صدها ماشین کوچک را از سراسر جهان خریداری و نمایشگاهی از آنها برگزار کند.

 

به گزارش میل‌آنلاین، بروس وینر کلکسیونری است که 200 خودروی کوچک خود را که طی 15 سال گذشته از مناطق مختلف جهان خریداری کرده، به حراج گذاشته است، حراجی که میانگین قیمت در آنها هفت میلیون پوند خواهد بود.

این خودروهای کوچک با موتورهایی 49 سی‌سی و سرعتی برابر 64 کیلومتر بر ساعت شاید برای یک رانندگی رویایی چندان دلنشین به نظر نیایند. اما با ابعاد کوچکی که دارند و سوخت کمی که مصرف می‌کنند، قادر خواهند بود مشکلات حمل و نقلی ساده و کوچک از قبیل یافتن جای پارک را برطرف سازند.

میکروماشین‌ها پس از پایان جنگ جهانی دوم و طی دست و پنجه نرم کردن آمریکا و بریتانیا با کمبود منابعی از قبیل غذا، مواد خام و سوخت، تولید شدند. مجموعه بروس وینر شامل خودروی پیل p50، کوچکترین خودرویی که تا کنون در جهان تولید شده، و یکی از خودروهای حبابی BMW است که بعد‌ها به خودروی یدک‌کش تبدیل شد.

این مجموعه شامل خودروهایی است که از دهه 1930 تا 2005 ساخته شده‌اند و جدید‌ترین این خودروها کراس‌بلید است که با قیمت تخمینی 20 هزار پوند برای فروش گذاشته شده‌است. ارزش کلی این مجموعه 10.7 میلیون دلار تخمین زده شده است.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴