چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت پنتک در کره جنوبی بزرگترین اسمارت‌فون جهان با نمایشگری با کیفیت تصویری 1080 پیکسل و تمام HD را عرضه کرد که درحال حاضر تنها مصرف‌کنندگان در کره جنوبی به آن دسترسی خواهند داشت.

اسمارت فون

بر اساس گزارش BBC، این گوشی با نام تجاری وگا شماره 6 تحت سیستم عامل اندروید بوده و از نمایشگری 5.9 اینچی برخوردار است که در هر اینچ آن 373 پیکسل گنجانده شده‌است. شرکت هوآیی چین نیز به تازگی گوشی 6.1 اینچی عرضه کرده‌بود که البته کیفیت نمایشگر آن تنها 720 پیکسل بود.

اسمارت فون

گوشی جدید پنتک در دسته‌بندی فبلت‌ها قرار می‌گیرد و باید در انتظار نشست تا واکنش مصرف‌کنندگان نسبت به ابعاد این محصول جدید دیده شود. زمانی که سامسونگ گوشی 5.3 اینچی گلکسی نوت را در سال 2011 عرضه کرد،‌بسیاری از تحلیل‌گران احتمال دادند ابعاد بزرگ آن از محبوبیتش بکاهد. با این‌همه این گوشی مورد توجه قرار گرفت و سامسونگ را بر آن داشت تا گوشی‌ بزرگتری را ارائه کند.

طی ماه‌های اخیر شرکت‌های متعددی از قبیل سونی، LG، HTC و ZTE اسمارت‌فون‌هایی با نمایشگرهای پنج اینچی یا بزرگتر تولید کرده‌اند و انتظار می‌رود در 25 فوریه در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا، گوشی های بزرگتری نیز به بازار معرفی شوند.

کد خبر 199530
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز