تبریز: فرماندار ورزقان از بارش نیم‌‌متری برف در این منطقه زلزله‌زده خبر داد. محرم فروغی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ارتفاع برف در خود ورزقان بیش از نیم متر است که این میزان در روستاها و مناطق کوهستانی بیش از این خواهد بود.

برف - ورزقان

وی از باز بودن مسیرهای اصلی این شهرستان خبر داد و گفت: مسیرهای کوهستانی، فرعی و راه‌های روستایی مسدود است. فروغی مسیر راه‌هایی نظیر خین‌رود، کیرنجان، برازین و چند روستای دیگر را بسته اعلام کرد و گفت: تلاش برای مسیرگشایی راه‌های اصلی با توجه به ادامه بارش‌ها ادامه دارد و بعد از تحقق این امر بازگشایی سایر مسیرها در برنامه قرار خواهد گرفت. وی در مورد زلزله 4/5ریشتری دیشب نیز گفت: خوشبختانه این زلزله خسارتی را در پی نداشته است.

بارش نیم متری برف در منطقه زلزله‌زده ورزقان موجب مشکلاتی برای مردم این منطقه در رفت‌وآمد شده است. دوشنبه شب زلزله‌ای به قدرت 4/5 ریشتر ساعت 23 و هشت دقیقه و 17ثانیه ورزقان در آذربایجان‌شرقی را لرزاند. این زلزله در چهار کیلومتری عمق زمین با کانون ورزقان به ثبت رسیده و بعد از آن نیز چند پس‌لرزه در این منطقه رخ داده است. براساس گزارش فارس، زلزله 2/6ریشتری بیست و یکم مرداد امسال در ورزقان و اهر موجب خسارات فراوانی در منطقه ارسباران شد و بعد از این زمین‌لرزه بیش از سه هزار پس لرزه در این منطقه رخ داده است.

کد خبر 199511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز