دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که بر این اساس این مراسم نهم بهمن ماه، در مجتمع فرهنگی هلال احمر مازندران و با حضور رئیس قوه قضاییه و مقامات استانی آغاز شد.

قرآن

ایکنا نوشت: ولی یاراحمدی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن صبح روز دوشنبه، نهم بهمن ماه، در مجتمع فرهنگی هلال احمر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این مراسم آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت الله نورالله طبرسی، امام جمعه مازندران و نماینده ولی فقیه در این استان به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: این مراسم با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد و در ادامه تلاوت قرآن توسط قاسم مقدمی و برنامه گروه ملی تواشیح مازندران را خواهیم داشت.

یاراحمدی خاطرنشان کرد: در ادامه این مراسم رونمایی از انیمیشن قرآنی برگرفته از سوره مبارکه نصر و تمبر یادبود این دوره از مسابقات با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی همچنین به افتتاح نمایشگاه قرآنی جانبی این دوره از مسابقات اشاره و اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این مسابقات نمایشگاهی از آثار قرآنی راه اندازی خواهد شد. در این نمایشگاه بیش از 15 غرفه در نظر گرفته شده است که در آن کتاب و نرم افزارهای قرآنی ارائه خواهد شد.

کد خبر 199337
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز