همشهری آنلاین: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه رئیس ‌مجلس از رئیس‌جمهور درخواست ارائه لایحه بودجه یک‌دوازدهم به مجلس را کرده است، گفت: لایحه یک‌دوازدهم به مجلس نیاید، تنخواه 2 ماه برای دولت تصویب خواهد شد.

به گزارش فارس، موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه«شنیده‌ها حاکی است دولت تا 10 روز آینده لایحه بودجه را به مجلس ارائه خواهد کرد»، گفت: اگر دولت 10 روز آینده بودجه را به مجلس ارائه کند با توجه به اینکه بعد از 22 بهمن زمان زیادی برای بررسی بودجه باقی‌نمانده است، بررسی لایحه بودجه قطعا به سال آینده موکول خواهد شد.

وی از نامه رئیس‌ مجلس به رئیس‌جمهور درباره ارائه لایحه بودجه یک دوازدهم به مجلس خبر داد و افزود: دولت در کنار لایحه بودجه باید لایحه یک دوازدهم را نیز به مجلس ارائه کند.

ثروتی با تاکید بر اینکه دولت اعتقادی به بودجه یک‌دوازدهم ندارد، خاطر نشان کرد: اگر دولت لایحه یک دوازدهم را به مجلس ارائه نکند، مجلس مبلغی تن خواه 2 ماه به دولت خواهد داد.

وی گفت: بودجه یک دوازدهم فرآیندی دارد که باید از طریق لایحه دولت به مجلس طی شود لذا در صورتی که دولت چنین لایحه‌ای به مجلس ارائه نکند، مجلس راهی جز تصویب تن خواه 2 ماه نخواهد داشت.

 

کد خبر 199051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز