غلامرضا رضایی در نیم‌فصل اول لیگ برتر اصلا عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت و حتی بحث قرارگرفتن نام او در فهرست مازاد پرسپولیس هم مطرح بود. اما یکباره اوج گرفت و در بازی‌های اخیر پرسپولیس یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش بوده است.

فوتبال - غلامرضا رضایی

رضایی در حال حاضر جزو آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که احتمالا جمعه در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد گرفت.رضایی در مورد دربی تهران حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «ابتدا باید بگویم که هواداران باید ما را حمایت کنند و به 90دقیقه تشویق آنها نیاز داریم. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند یک بازی متفاوت را از سوی ما خواهند دید و پرسپولیس همه را غافلگیر خواهد کرد. من مطمئن هستم که این حرف را می‌زنم و روز مسابقه همه‌‌چیز مشخص می‌شود» او در پاسخ به این سؤال که آیا از شکست‌دادن استقلال مطمئن هستی خاطرنشان می‌کند: «نتیجه دربی اصلا قابل پیش‌بینی نیست اما خوش‌بینم که نتیجه بگیریم چون به تیم خودمان اعتقاد دارم».

رضایی در پاسخ به این سؤال که در دربی‌ها بیشتر شکست خورده‌ای یا پیروز شده‌ای می‌گوید: «دقیقا یادم نمی‌آید. در دو دربی بازی مساوی شد و یک دربی را سه بر دو بردیم و در دو دربی هم باخت را تجربه کردم. البته یکی از این باخت‌ها حق ما نبود چون گل پرسپولیس را به اشتباه مردود اعلام کردند و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. البته نباید زیاد به گذشته فکر کرد چون همه‌‌چیز تمام‌شده و حالا باید به فکر برد باشیم. با توجه به شرایط جدول نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داریم و باید خودمان را بالا بکشیم».

رضایی در حالی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت که تا حالا در دربی تهران موفق به گلزنی نشده است. او در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنی بالاخره گلزنی به استقلال را تجربه کنی می‌گوید: «متأسفانه به استقلال گل نزده‌ام و امیدوارم که این طلسم جمعه شکسته شود. گل‌زدن در دربی برای هر بازیکنی شیرین است اما برد پرسپولیس از همه‌‌چیز مهم‌تر است و فرقی ندارد کدام بازیکن گل بزند. من دوست دارم پرسپولیس را همیشه بالای جدول ببینم و روزهایی که در پایین جدول بودیم اصلا شرایط روحی خوبی نداشتم».

بسیاری از بازیکنان دو تیم قبل از شروع این بازی برای یکدیگر کری می‌خوانند ولی مهاجم پرسپولیس در این خصوص می‌گوید: «من اهل کری‌خوانی نیستم که در مورد بازی قضاوت داشته باشم چون عادت دارم همه توانم را در زمین ثابت کنم تا هواداران از من راضی باشند. استقلال تیمی است که با بازیکنان خوب و باتجربه بر صدر جدول تکیه زده و قطعا آنها هم باانگیزه هستند اما پرسپولیس هم دنبال برد است. من معتقدم بازیکنان اگر حرفی دارند باید در زمین مسابقه بزنند».

رضایی در نیم‌فصل دوم یکباره تغییر چهره داد و عملکرد نه‌چندان خوب خود در نیم‌فصل اول را جبران کرد. او در این خصوص می‌گوید: «خوشبختانه آمار و بازی‌ها نشان می‌دهد که در نیم‌فصل دوم خیلی از مسائل در پرسپولیس فرق کرده است. من انگیزه بسیار بالایی دارم تا دوباره ثابت کنم که هنوز غلامرضا رضایی هستم. بعد از رفتن ژوزه خیلی از مسائل تغییر کرد و همه بچه‌ها زحمت کشیدند که پرسپولیس دوباره احیا شود. قبول دارم که خودم هم فرق کرده‌ام. قبلا روزهای خوبی نداشتم».

او تأکید می‌کند: «متأسفانه در نیم‌فصل کمی در موردم شیطنت شد اما اشکالی ندارد. من فوتبالیست انتقاد‌پذیری هستم و همه‌‌چیز را در این فوتبال حرفه‌ای خواندم و ناراحت نشدم. الان دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم و می‌خواهم حتی بهتر از این برای پرسپولیس بازی کنم».

کد خبر 198777

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز