سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

لایحه بودجه سال آینده با گذشت 50 روز از زمان مقرر نه تنها به مجلس بلکه به پاستور هم نرسیده است.

مجلس

تأخیر کم‌سابقه دولت در ارائه لایحه بودجه سال آینده در حالی ادامه دارد که تنها گزینه پیش‌روی دولت و مجلس آنگونه که اظهارنظر نمایندگان مجلس نشان می‌دهد، ارائه بودجه دو دوازدهم برای گذران دخل و خرج دو‌ماه نخست سال آینده همزمان با ارائه لایحه بودجه سال1392 است.

در تازه‌ترین واکنش، احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از هیأت رئیسه مجلس خواست تا در تذکری به دولت از دولت خواسته شود به‌دلیل تأخیر در ارائه لایحه بودجه92، همراه با ارائه این لایحه، لایحه بودجه دو دوازدهم را هم تقدیم کند. او خطاب به محمدحسین ابوترابی نایب‌رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت گفت: شما که از مهرماه تلاش کردید دولت سر وقت لایحه را بدهد و متأسفانه موفق نشدید بهتر است که ماده188 آیین‌نامه را به دولت تذکر دهید که همراه با لایحه بودجه92 باید لایحه چند دوازدهم را هم تقدیم مجلس کند.

نماینده تهران گفت: ضمناً جدول منابع و مصارف ارزی هم باید همزمان با لایحه بودجه تقدیم مجلس شود. ابوترابی در پاسخ به توکلی تذکر وی را وارد دانست و گفت: این موارد به دولت منعکس شده تا لایحه بودجه در اسرع وقت به مجلس ارائه شود و همچنین لایحه بودجه یک دوازدهم را به مجلس ارائه کنند.

کد خبر 198747
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز