مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه شهری: پروژه‌های عمرانی در این روزهای سرد زمستانی گرمای زیادی دارند و با سرعت در حال پیشروی هستند.

از جای‌جای شهر خبر پیشرفت‌های پروژه‌های عمرانی به گوش می‌رسد؛ گاهی در غرب، گاهی در جنوب. مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب هم‌اکنون به پیشرفت 55درصدی رسیده است، احداث پروژه تقاطع‌های کهریزک با جاده قدیم قم نیز به مرز 85درصد رسیده و از طرفی در غرب تهران خبر از انسداد مسیر ترافیکی در تقاطع بزرگراه جناح و شیخ فضل‌الله از نیمه شب گذشته داده شده است.

مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه ضمن اعلام خبرفوق افزود: عملیات‌اجرایی در تمام بخش‌های سازه‌ای و تأسیساتی این طرح‌عظیم عمرانی با سرعت و کیفیت مناسب ادامه‌دارد و طی هفته‌جاری، تعدادی از جبهه‌های کاری دراین پروژه از قبیل نصب‌سازه سقف ‌سالن‌ملل، روکش‌آسفالت پارکینگ ‌غربی و تعدادی از جاده‌های پیرامونی تکمیل می‌شوند.متعاقب اتمام عملیات بتن‌ریزی عرشه در پل دوربرگردان خیابان شهیدبهشتی، این بخش‌از پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح کهریزک با جاده‌قدیم قم به‌سرعت به مرحله تکمیل و آماده‌سازی نزدیک‌ می‌شود.

محمدحسن وساق، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبرفوق افزود: عرشه 177متری پل دوربرگردان خیابان شهیدبهشتی به‌طور کامل بتن‌ریزی شده و هم‌اکنون علاوه بر خاکریزی پشت‌کوله‌ها، اقداماتی همچون نصب فیسینگ و آماده‌سازی عرشه برای اجرای عملیات ایزولاسیون و آسفالت ادامه دارد.

از غرب تهران نیز خبر انسداد ترافیکی در بخشی از تقاطع بزرگراه شیخ‌فضل‌الله با بزرگراه جناح به گوش می‌رسد.مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اجرای یک انسدادترافیکی در تقاطع بزرگراه شیخ‌فضل‌الله با بزرگراه جناح از ساعت12 امشب خبر داد.

کد خبر 198217
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز