همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول 3 مرکز خرید و فروش خودرو در مناطق 13 ،15 و 21 تهران به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مهر، مجتبی عبدالهی با بیان این که عملیات اجرایی این پروژه‌ها از آبان ماه سال 91 آغاز و طی 2 ماه فعالیت شبانه‌روزی به مرحله بهره‌برداری رسیده است، گفت: مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران با مساحت 5/2 هکتار و با گنجایش تعداد 1400 دستگاه خودرو، مرکز خرید و فروش خاوران با مساحت 6 هکتار و گنجایش تعداد 1700 خودرو و همچنین مرکز خرید و فروش چیتگر با مساحت 17 هکتار و گنجایش تعداد 8000 خودرو، از روز جمعه 29 دی ماه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این که مرکز شهید دوران منحصراً ویژه خرید و فروش انواع خودرو پژو خواهد بود، افزود: کلیه علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید و فروش انواع خودروی پژو به این مرکز مراجعه کنند.

عبدالهی اضافه کرد: تعداد 2 مرکز دیگر در مناطق 15 و 21 ویژه کلیه خودروهای سواری بوده و شهروندان می‌توانند برای خرید و فروش خودرو به این مراکز مراجعه کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران، با بیان این که احداث مراکز خرید و فروش خودرو برای ارائه خدمات به شهروندان تهرانی برای تامین خودرو موردنظر خود ایجاد شده است، گفت: این مراکز هر هفته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی است.

پروژه شهید دوران بعد از افسریه، بزرگراه شهید دوران، جنب پمپ گاز - مرکز خرید و فروش خودرو خاوران در کیلومتر 15 جاده خاوران و مرکز چیتگر در کیلومتر 12 جاده مخصوص کرج واقع شده است. با افزایش این مراکز به مراکز خرید و فروش قبلی خودرو که در مناطق عبدل آباد و شهید رجایی بوده‌اند، تعداد مراکز خرید و فروش در شهر تهران به 5 مرکز افزایش یافت.

کد خبر 197964
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز