همشهری آنلاین: مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به علت شرایط نامساعد جوی و سرمای شدید، ادامه ساخت و سازها در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی امکان‌پذیر نیست و به فروردین ماه موکول شده است.

زلزله

قادر صمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تنها در این شرایط جوی اجرای نازک‌کاری برخی از ساخت و سازها امکان‌پذیر است که پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با اعلام اتمام سفت‌کاری 1100 واحد مسکونی، افزود: در نیمی از این واحدها نازک‌کاری نیز به اتمام رسیده است و مددجویان در واحدهای فوق سکنی گزیده‌اند.

صمدی در ادامه با اشاره به 1700 واحد مسکونی که مقرر شده بود کمیته امداد امام خمینی (ره) در فاز نخست ساخت و سازها در مناطق زلزله برای مددجویانش احداث کند، عنوان کرد: در این میان 500 واحد مسکونی به اتمام رسیده، 1200 واحد مسکونی در مرحله سفت‌کاری قرار دارد و بتن‌ریزی و اجرای سازه 500 واحد مسکونی نیز تمام شده و تنها اجرای سقف و دیوارچینی آنها باقی مانده است.

به گفته مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره)، در حال حاضر و با توجه به شرایط ضروری هوا در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی، امکان اجرای سقف و دیوارچینی وجود ندارد، چرا که در صورت اجرا با یخ‌زدگی و ایجاد ترک روبرو شده و بی‌نتیجه می‌ماند.

کد خبر 196973
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز