همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله مجتبی تهرانی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:‌

«انالله و اناالیه راجعون»

ارتحال عالم ربّانی، مجاهد فقیه، استاد بزرگ اخلاق، حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی ضایعه‌ای بزرگ برای عالم شیعه و به‌ویژه ملت مسلمان ایران است.

آن عالم فقید که از شاگردان مبرز مکتب فقهی، فلسفی، اصولی، اخلاق و عرفان حضرت امام خمینی(ره) و حضرات آیات اعظام بروجردی(ره) و گلپایگانی(ره) به شمار می‌رفت، خود نیز منشاء تربیت و آموزش چهره‌های انقلابی مؤمن و متدین بسیاری گردید.

ایشان سالیان سال، عمر پربرکت خویش را مصروف تدریس عمومی اخلاق و معارف اسلامی و معصومین(ع) به تشنگان معرفت الهی در قبل و بعد از انقلاب و هدایت و تربیت نفوس مستعد نسل جوان و انقلابی نمودند.

ارتحال آن عالم ربّانی را در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی که اندوهی ژرف در دل همه هموطنان و شیعیان جهان پدید آورد، به علمای اعلام و حوزه‌های علمیه، شاگردان، طلاب، دوستداران و به‌ویژه فرزندان و اعضای محترم بیت آن عالم فقید تسلیت می‌گویم.

از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته و تربیت‌یافته خاندان علم و شهادت علوّ درجات و برای برادر بزرگوارشان حضرت آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی و فرزندان فاضل و روحانی و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

کد خبر 196642
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز