چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئولین نهاد ریاست جمهوری هیچ گونه دخالتی در آزمون و مراحل استخدام ندارند و عدالت استخدامی و پایبندی به قانون و ایجاد فرصت برابر برای همه جوانان عزیز در سراسر کشور را بر خود فرض می‌داند.

نهاد ریاست‌جمهوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه استخدام‌های این نهاد همانند دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور بر اساس آزمون عمومی است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به شایعه استخدام‌های بی‌ضابطه، با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛ مسئولین نهاد ریاست جمهوری هیچ گونه دخالتی در آزمون و مراحل استخدام ندارند و عدالت استخدامی و پایبندی به قانون و ایجاد فرصت برابر برای همه جوانان عزیز در سراسر کشور را بر خود فرض می‌داند.

متن اطلاعیه نهاد ریاست جمهوری بدین شرح است:

بسمه تعالی

۱- کلیه استخدام‌ها در نهاد ریاست جمهوری همانند دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور بر اساس آزمون عمومی است.

۲- مسئولین نهاد ریاست جمهوری هیچ گونه دخالتی در آزمون و مراحل استخدام ندارند و عدالت استخدامی و پایبندی به قانون و ایجاد فرصت برابر برای همه جوانان عزیز در سراسر کشور را بر خود فرض می‌داند.

۳- آزمون عمومی برای استخدام توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد و همه افراد واجد شرایط در سراسر کشور می‌توانند در آزمون شرکت نمایند.

۴- افرادی در این روز‌ها قبل از هرگونه اقدامی توسط نهاد ریاست جمهوری قضاوت‌هایی خارج از این رویکرد را مطرح و منتشر نمودند.

وظیفه مهم ما تقویت امید و آرامش و حسن ظن و عزت و کرامت و حفظ حرمت و اعتماد به همه جوانان عزیز در سراسر کشور است. با اعتماد به لطف الهی چنین رفتارهایی در ادامه راه روشن خدمتگذاری به همه جوانان خللی وارد نمی‌کند. عملی صادقانه و خیرخواهانه و اعتماد به عزت الهی و یقین به پاسخگویی در برابر خدا را برای همگان از خداوند مسئلت می‌نماید.

کد خبر 196612
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز