همشهری آنلاین: آنتونی هاپکینز برای تبدیل شدن به کارگردان مشهور سینمای آمریکا،‌آلفرد هیچکاک به چیزی فراتر از قدرت بازیگری نیاز داشته‌است.

 

 

به گزارش میل آنلاین،‌ این هنرپیشه ولزی 75 ساله هر روز صبح پیش از آغاز تصویربرداری فیلم زندگی‌نامه هیچکاک به مدت 90 دقیقه بر روی صندلی گریم می‌نشست تا با کمک گریمور و تکه‌های مصنوعی صورت به ارزش 50 هزار پوند به آلفرد هیچکاک تبدیل شود.

هاوارد برگر گریمور مشهور سینمای آمریکا می‌گوید برای تکمیل این فیلم 50 میلیون پوندی شبیه‌بودن آنتونی هاپکینز به هیچکاک از اهمیت حیاتی برخوردار بود از این رو برای گریم وی از قطعه‌ای به نام نعل اسب استفاده شد، قطعه‌ای مصنوعی به رنگ بدن انسان که به بینی، گونه‌ها و چانه بافتی گوشت مانند می‌افزود.

گریم این هنرپیشه فرایندی بسیار زمان‌گیر بود زیرا هربار باید این قطعه به صورت او چسبانده می‌شد و با رنگ‌آمیزی این قطعه هم رنگ با دیگر بخش‌های صورت وی در می‌آمد. میزان شباهت هاپکینز گریم شده به هیچکاک به اندازه‌ای بود که این هنرپیشه اولین بار پس از دیدن خود در آینه درحالی که گریم را بر صورت داشت به برگر گفت فکر نکنم نیازی به بازی کردن داشته باشد، گریم به تنهایی کار من را راه خواهد انداخت.

این فیلم که در ماه فوریه اکران خواهد شد بر روی زندگی کارگردان بریتانیایی، هیچکاک‌ در دورانی که زندگی زناشویی وی با بحران مواجه شده‌بود متمرکز شده‌است،‌دورانی که فیلم روانی به کارگردانی وی به شهرت فراوانی دست پیدا کرده بود.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز