گروه شهری: شنبه دوم دی 50 پروژه حوزه خدمات شهری و فضای سبز در جنوب تهران افتتاح می‌شود.

شهر

عبادالله فتح‌الهی، شهردار منطقه19 با اعلام این خبر گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها حاصل تلاش مسئولان شهری منطقه در بخش‌های مختلف است که در نتیجه آن پروژه‌هایی همچون احداث بوستان شهید باکری، توسعه دو بوستان بزرگ بهشت و باران و بوستان‌های محلی، نورپردازی دیواره پیرامونی بوستان ولایت و ده‌ها پروژه دیگر افتتاح می‌شود. وی ادامه داد: طی نیمه نخست سال با تکمیل و توسعه شبکه آبرسانی فضای سبز در چندین نقطه، شیوه آبرسانی بسیار مناسب‌تر شده است.

علاوه بر این، در نتیجه افزایش آلاچیق‌های بوستان ولایت، افزایش تعداد وسایل بازی کودکان و ست‌های بدنسازی و امکانات تفریحی برای بهینه‌سازی‌ فراغت شهروندان توسعه یافته است. با نورپردازی معابر بوستان‌های شکوفه و جوانه، نصب المان‌های سنگی در ابتدای خلیج‌فارس، بوستان ولایت و سایر بوستان‌ها و نورپردازی پل‌های سواره‌رو و نقاشی دیواری در بزرگراه‌ها و معابر عمومی چهره زیباتری در معابر برای لذت بصری شهروندان ایجاد شده است. فتح‌الهی تصریح کرد:

ساماندهی فضای سبز پل صنیع‌خانی، مرمت و بازسازی 13دستگاه سرویس بهداشتی، مرمت و احیای 3500متر قنات، نصب سازه‌های فلزی پرتابل، نصب 15ساعت شهری و تأسیس دومین کلینیک گل و گیاه و کارگاه پرورش قارچ در نیمه نخست سال، سایر پروژه‌های شهری است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد. وی با اشاره به اینکه بخش دیگری از پروژه‌ها نیز در آستانه بهره‌برداری قرارگرفته‌اند، گفت: بیش از 50پروژه دیگر در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، فنی و عمرانی و ترافیکی آماده شده است که به‌زودی افتتاح می‌شود.

کد خبر 195117
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز