همشهری‌آنلاین: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا بارش باران در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگراس تشدید می‌شود و با نفوذ جریانات شمالی بر مقدار بارش‌ها در سواحل شمالی و برخی مناطق شمال شرق افزوده می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا امیدوارشهری با بیان این مطلب افزود: امروز جمعه 1 دی ماه برای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، البرز، تهران، اردبیل، گیلان، غرب اصفهان، مرکزی و قم بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی‌ می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بارش باران برای استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بوبر احمد آب گرفتی معابر عمومی و سیلاب پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی همچنین از شدت گرفتن بارش باران در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگراس خبر داد و گفت: با نفوذ جریانات شمالی بر مقدار بارش ها در سواحل شمالی و برخی مناطق شمال شرق افزوده می شود و بتدریج در شمال غرب و غرب کشور از ناپایداری ها کاسته می شود.

امیدوار شهری با اشاره به اینکه از فردا تنها دامنه های جنوبی زاگرس، سواحل شمالی و برخی مناطق شمال شرق بارش خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: از عصر امروز دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش می یابد. امروز شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبارآلود خواهد بود اما از فردا از شدت آن کاسته می‌شود.

کد خبر 195093
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز