پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: غرفه ایسنا در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها میزبان مسوولان در حوزه‌های مختلف بود اما اهالی سیاست در این دوره بیشترین بازدید را از غرفه دانشجویی ایسنا داشتند و در دفتر یادبود این خبرگزاری دیدگاه‌های خود را نوشتند.

isna

این نظرها از آن‌جا که بسیاری از آنان در طیف‌های مختلف سیاسی هستند و به لحاظ آن‌که جملگی بر «اعتماد به اخبار این رسانه» تاکید کرده‌اند برای دست‌اندرکاران این رسانه ارزشمند است. ایسنا در نمایشگاه نوزدهم شعار «اعتبار رسانه ، اعتماد مخاطب» را بر پیشانی غرفه خود نوشته بود و بر آن است که اعتماد مردم به رسانه بزرگترین سرمایه هر رسانه است.

اکنون که در چهاردمین سالگرد راه اندازی خبرگزاری ایسنا (16 آذر) قرار داریم خواندن نظرات طیف‌های مختلف سیاسی درباره ایسنا خالی از لطف نیست:

  • داریوش قنبری نماینده دوره هشتم مجلس:

خبرگزاری ایسنا به عنوان یکی از یادگاری‌های فضای باز سیاسی در دوران اصلاحات تاسیس شد و با به کارگیری نیروهای جوان و پرتلاش نقش بسیار مفید و موثری در عرصه اطلاع‌رسانی کشور ایفا نمود؛ باشد که این نقش به دور از مواضع سیاسی مستدام باشد و بماند.

  • اسلامی‌فرد، قائم مقام موسسه مطبوعاتی ایران:

ایسنا خبرگزاری آشنایی است که از نعمت خبرنگاران با دانش و جوان بهره‌مند است، رمز موفقیت ایسنا خبرنگاران علاقه‌مند و پرشور این خبرگزاری است. برای همکاران خوبم در ایسنا آرزوی بهروزی و سربلندی دارم.

  • محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

در تاریخ 9 /8/ 91 از غرفه خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات بازدید کردم، آن‌چه در سابقه ذهنی اینجانب از این خبرگزاری وجود دارد، حفظ امانت و بی‌طرفی در انتشار اخبار و مصاحبه‌ها است.

  • فاطمه راکعی، نماینده سابق مجلس و استاد دانشگاه:

بسیار خوشحالم از حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا که از خبرگزاری‌های قدیمی و موفق است، موفقیت همه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران اصیل وفرهنگی را از ایزد منان خواستارم.

  • ابراهیم نکو نماینده رباط کریم در مجلس نهم:

خداوند را شاکرم که از خبرگزاری ایسنا بازدید کردم، ایسنا مورد علاقه وافر بنده است و آرزو می‌کنم که رسالت رسانه‌ای خودش را به خوبی ایفا کند و دوست دارم به عنوان خبرنگار افتخاری این خبرگزاری باشم.

  • فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس:

توفیقی حاصل شد تا در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خدمت خبرگزاری وزین ایسنا باشم، برای همه خبرنگاران محترم و مسوولان خبرگزاری آرزوی موفقیت در عرصه اطلاع‌رسانی متعهدانه و در مصاف با جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی را مسالت می‌نمایم.

  • امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی:

ایستگاه عزیزان رسانه‌ای در پایگاه ایسنا همیشه مورد علاقه و توجه بنده به عنوان یک مرکز صادق و تلاشگر پیشتاز خبری و تحلیلی مطرح بوده است، آرزوی موفقیت هرچه بیشتر در این ایام مبارک غدیر را دارم.

  • سیدمهدی هاشمی نماینده تهران در مجلس:

خدا را شاکرم که در این ایام مبارک توفیق بازدید از غرفه خبرگزاری ارزشمند ایسنا را پیدا کردم، ان‌شاءالله در جهت تحقق رسالت رسانه‌ای خود اهتمام لازم را داشته و موفق و موید باشید.

  • حسین علایی از فرماندهان سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس:

خبرگزاری دانشجویان ایران از بدو تاسیس جزو رسانه‌های تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران بوده است که امید است همچنان باشد و به آیه ان الذکری تنفع المومنین بتواند به موقع عمل کند.

  • سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی:

از همه دوستان خبرگزاری ایسنا و زحمات آن‌ها تشکر می‌کنم، برای شما دوستان آرزوی سلامتی و توفیق می‌کنم.

  • الله وردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس:

با سلام و تبریک عید سعید غدیرخم به خدمت شما عزیزان زحمتکش در خبرگزاری ایسنا از مجموعه این این خبرگزاری که یکی از رسانه‌های بسیار تاثیرگذار در عرصه خبررسانی، اطلاع و آگاهی بخش و فرهنگی کشور می‌باشد، تقدیر و تشکر نموده و توفیقات همه را از درگاه خدای متعال خواهانم.

  • علی مطهری نماینده تهران در مجلس:

از غرفه خبرگزاری ایسنا بازدید کردم، چون خبرگزاری دانشجویان ایران است از حساسیت زیادی برخوردار است و همانطور که تاکنون نشان داده است به طور نسبی از آزادی بیان به خوبی دفاع کرده است برای کارکنان و مدیران محترم آن، آرزوی توفیق بیشتر دارم.

  • مهدی سنایی دانشیار دانشگاه تهران و نماینده نهاوند در مجلس:

اکنون که بیش از یک دهه از فعالیت خبرگزاری ایسنا می‌گذرد، جا دارد از نقش این خبرگزاری در عرصه رسانه و جذب نسل جوان و دانشجو به عرصه خبرنگاری یاد کنیم.

  • جلیل جعفری نماینده خلخال و کوثر در مجلس:

عرض سلام و احترام خدمت مدیریت و مجموعه محترم و زحمتکش و در عین حال مسلط به مسائل خبر و خبررسانی ایسنا.

آرزوی توفیق دارم و معتقدم حرفه خبرنگاری حرفه‌ای بسیار حساس و مفید و آئینه تمام‌نمای کشور است؛ مجموعه‌ای که با تلاش شبانه‌روزی زوایای مختلف مسائل و مشکلات و کمبودها و موفقیت‌ها را شناسایی کرده و در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهند، بنده به این حرفه شما بسیار علاقه‌مند بوده و کار شما را ارج می‌نهم و امیدوارم مسوولان کشور قدر زحمات شما را بدانند. با آرزوی توفیق روزافزون برای مجموعه موفق ایسنا

  • محمود صادقیان مسوول اداره اخبار مجلس شورای اسلامی:

اهتمام و تلاش جدی خبرگزاری دانشجویان ایران در انعکاس اخبار، وقایع و گزارش‌های موجود در کشور و به ویژه در حوزه مجلس شورای اسلامی اقدام شایسته‌ای که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر رسانه‌های کشور باشد.

  • نعمت احمدی حقوقدان و وکیل دادگستری:

خدا را شاکرم که سالی گذشت و دوباره جشنواره مطبوعات رسید و در خانه رسانه‌ای‌ام - ایسنا - حاضر شدم، بی‌تعارف صبح را با ایسنا شروع می‌کنیم و تا سایت ایسنا را نبینم از خانه بیرون نمی‌روم و شب تا ایسنا را نبینم نمی‌خوابم، بچه‌های ایسنا فرزندان من هستند.

  • سیدعلی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه در مجلس:

در تاریخ 9 /8/ 1391 ساعت 5:20 عصر هنگام بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از غرفه ایسنا بازدید به عمل آمد با جو صمیمی و فرهنگی عزیزان روبه‌رو شدیم و به سوالات برخواسته از حس آگاهی‌طلبی و‌ آگاهی‌بخشی آن‌ها پاسخ دادیم.

  • زهره الهیان نماینده سابق مجلس:

با تشکر از تلاش عزیزان در خبرگزاری ایسنا، به امید ایفای وظیفه خطیر در امر بصیرت بخشی و اطلاع‌رسانی.

  • سیدعبدالکریم هاشمی نماینده میناب، رودان، جاسک درمجلس:

از غرفه خبرگزاری ایسنا بازدید به عمل آمد از زحمات و تلاش‌های شما و همکاران در امر خبرنگاری و انجام رسالت رسانه‌ای تقدیر و تشکر می‌کنم، غرفه خیلی خوبی بود و از برخورد و پذیرایی شما تقدیر می‌کنم.

  • غلامعلی حداد عادل نماینده مجلس :

توفیق دوستان خبرگزاری ایسنا را از خداوند کریم مسالت می‌کنم.

  • قاسم احمدی نماینده نوشهر و چالوس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات:

به لطف حضرت حق، توفیق رفیق شد تا در 12 /8/ 91 از دوستان سختکوش و پرتلاش خبرگزاری ایسنا دیداری در نمایشگاه مطبوعات مصلی تهران داشته باشم، غرفه‌ای در عین سادگی زیبا با جوانانی وزین و اهل خرد که شایسته نام دانشجویان است، وظیفه می‌دانم به رسم ادب از مساعی پرارزش آنان تقدیم نمایم؛ چراکه تلاش و حرکت آنان اعتلایی فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی را به همراه خواهد داشت و موجبات افتخار کشور خواهد بود.

  • بهمن کشاورز حقوقدان و رییس سابق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران:

افتخار دیدار با دوستان در غرفه ایسنا دست داد، امیدوارم مانند همیشه موفق و سرفراز و سختکوش و بی‌باک باشند و بمانند.

  • جعفری نماینده بجنورد، مانه و سملقان جاجرم و گرمه:

خبرگزاری ایسنا به عنوان اولین خبرگزاری دانشجویی، تا به حال به نظر می‌رسد عملکرد مناسبی داشته است. سرعت اطلاع‌رسانی و ارائه آن‌چه باید به اطلاع رسد نسبتا رعایت شده است، آرزوی توفیق برای شما دارم.

  • آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده خرم‌آباد:

در شب غدیرخم عید امامت و صراط مستقیم توفیق یار شد در نمایشگاه مطبوعات کشور در غرفه خبرگزاری ایسنا حضور پیدا کنیم. خبرگزاری ایسنا با سابقه چندین ساله از خبرگزاری فعال و تاثیرگذاری بوده است تا آن‌جا که فعالیت و سیستم خبررسانی ایسنا را ملاحظه کرده‌ام از تجربه خوب فعالیت رسانه‌ای برخوردار است و توان و انرژی قابل تحسینی در این خبرگزاری وجود دارد، در شب عید غدیر خم برای شما آرزوی توفیق روزافزون طلب می‌کنم.

  • ارسلان فتحی‌پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

اینجانب توفیق بازدید از خبرگزاری ایسنا را داشتم، خبرگزاری‌ که همیشه موفق و به صورت آنلاین و با افراد مومن و متعهد این خبرگزاری را اداره می‌کنند، از زحمات آن‌ها و تلاش مضاعف این خبرگزاری تشکر ویژه دارم.

  • سیدجلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد:

باسلام و احترام؛ به عنوان نماینده دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی در آن دو دوره و نماینده دوره نهم و عضو کمیسیون اقتصادی این دوره، همواره از تلاش‌های ارزنده ایسنا در عرصه اطلاع‌رسانی سالم، سپاسگزار بوده و خواهم بود. جدا خبرگزاری ایسنا، مایه افتخار نظام و انقلاب اسلامی است، امیدوارم همواره در این عرصه به همین شکل این راه پرافتخار را ادامه دهید.

  • مظفرالوندی مشاور وزیر دادگستری:

در حاشیه جشنواره مطبوعات در غرفه ایسنا حضور یافتم و از این خبرگزاری پویا و دوست‌داشتنی بازدید کردم. شخصا علاقه‌مند به این خبرگزاری بوده و در حال حاضر نیز خبرنگاران حوزه قضایی به ویژه سرکار خانم رییسی به صورت فعال همکاری دارند، آرزوی موفقیت دارم.

  • مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در مجلس:

بسم‌الله الرحمن الرحیم. عزیزان جوان، رسالت ارزشمندتان را پاس بدارید تا ماندنی باشید.

  • منوچهر متکی وزیر سابق امورخارجه:

خدای را سپاس که در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از غرفه معظم و با نشاط خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) و دوستان صمیمی آن دیدار و گفت‌وگو داشته باشیم. با دوستان قدیمی‌تر ایسنا از زمان تاسیس این مجموعه اطلاع‌رسانی آشنا بودم و اقدام ارزشمندشان در اطلاع‌رسانی را همواره به عنوان یک شهروند می‌ستودم. با بهترین آرزوها برای عزیزانمان.

  • طلایی‌نیک نماینده سابق مجلس:

ایسنا در التزام به اصول و اخلاق حرفه‌ای و نیز تولید متنوع خبری برجسته است و در کسب اعتماد و پشتوانه بین نخبگان و مردم و کمک به پیشرفت کشور در حوزه اطلاع‌رسانی و نقد سازنده موفق می‌باشد، توفیق روزافزون را آرزومندم.

  • علی عباسپور تهرانی نماینده سابق مجلس:

از غرفه ایسنا بازدید شد، خبرگزاری دانشجویان، ایسنا همواره از خبرگزاری‌های خوب کشور و صادق در اطلاع‌رسانی بوده است، امیدوارم در این راه که راه ساده‌ای هم نیست همیشه موفق باشید.

  • علی صالح‌آبادی فعال سیاسی:

حضور خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات را گرامی می‌دارم و از زحمات کلیه دست‌اندرکاران این خبرگزاری وزین به ویژه همکاران عزیز در حوزه بازار سرمایه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و برای همه این عزیزان زحمتکش آرزوی توفیق روزافزون دارم.

  • هوشنگ پوربابایی وکیل دادگستری:

نگاه منصفانه، انتخاب صحیح خبر، دید صادقانه و ارائه خبر دقیق به مخاطب چاشنی کسب خبر صحیح از منبع درست است که به واقع تمامی این‌ها در خبرگزاری ایسنا مشهود می‌باشد، با آرزوی توفیق برای این خبرگزاری.

  • سیدشریف حسینی نماینده اهواز و باوی و عضو هیات رییسه مجلس:

با سلام و احترام و ادب خدمت کلیه دست‌اندرکاران خبرگزاری ایسنا؛ با آرزوی توفیق روزافزون برای کلیه عزیزان، از این‌که اطلاعات خبرگزاری ایسنا به روز، دقیق، صادقانه و شفاف است، کمال تشکر را دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی سربلند باشید.

  • محمدجواد حق‌شناس مدیرمسوول روزنامه توقیف موقت شده اعتمادملی:

توفیق رفیق راه شد در نمایشگاه نوزدهم مطبوعات امکان دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با دوستان خبرگزاری ایسنا را یافتم. این خبرگزاری که از آغازگران عرصه اطلاع‌رسانی غیردولتی و با تکیه بر دانشجویان وارد این صحنه شد حق بسیاری بر جامعه رسانه‌ای و گسترش درک و فهم و آگاهی در میان مخاطبان را دارد. برای این عزیزان توفیق خدمت به میهن عزیز و مردم این سرزمین را دارم.

  • رضا مقدسی مدیرعامل خبرگزاری مهر:

امروز همزمان با عید سعید غدیر و روز اختتامیه نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات در خدمت جناب آقای والی‌زاده مدیرعامل محترم خبرگزاری ایسنا توفیق دیدار و هم‌صحبتی دست داد. خبرگزاری ایسنا به حق از سرمایه‌های رسانه‌ای کشور محسوب شده و با تلاش همکاران تلاشگر و فرهیخته این رسانه، اطلاع‌رسانی در کشور با انگیزه و شفافیت بهتر و بیشتری صورت می‌گیرد. برای همه عزیزان همکار در این خبرگزاری آرزوی توفیق دارم و امیدوارم جناب آقای والی‌زاده در برنامه‌های‌شان برای توسعه فعالیت‌های این خبرگزاری موفق باشند.

  • کاظم جلالی نماینده شاهرود و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس:

در نمایشگاه مطبوعات و رسانه توفیق رفیق شد تا از غرفه مربوط به خبرگزاری تاثیرگذار ایسنا بازدید نمایم و از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران این خبرگزاری تشکر نمایم.

  • محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس:

از زحمات و خدمات همه خبرنگاران و کارکنان و مسوولان خبرگزاری دانشجویان ایران سپاسگزارم و عید غدیرخم را پیشاپیش تبریک می‌گویم.

  • امیر خجسته رییس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی:

خداوند به شما اصحاب رسانه قوت بدهد. با آرزوی موفقیت شما عزیزان

  • محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی:

با عرض سلام و خسته نباشید حضور مسوولان و خبرنگاران پرتلاش خبرگزاری دانشجویان لازم می‌بینم که از زحمات و تلاش مسوولان و خبرنگاران آزاداندیش خبرگزاری ایسنا در اطلاع‌رسانی مناسب جامعه تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند سبحان برای آ‌ن‌ها سلامتی، بهروزی و موفقیت آرزو نمایم.

  • عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان در مجلس:

بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران برای اینجانب افتخاری بزرگ محسوب می‌شود چراکه در کنار دانشجویان بودن و با آینده‌سازان کشور عزیزمان موجب اخذ روحیه نشاط و امید برای هر فرد ایرانی از جمله اینجانب است توفیق روزافزون شما را در مسیر با عظمتی که طی می‌کشید از خداوند متعال خواستارم.

  • احمد تویسرکانی معاون رییس قوه قضاییه، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

از زحمات و تلاش‌های خبرگزاری وزین ایسنا که خدمات ارزشمندی در جهت اطلاع‌رسانی داشته‌اند، تشکر و قدردانی نمودم و توفیقات روزافزون تمامی دست‌اندرکاران این نهاد ارزشمند را از خداوند بزرگ خواهانم.

  • حسینعلی شهریاری ، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

خداوند توفیقی داد که در روز 12 /8/ 91 بازدیدی از خبرگزاری ایسنا داشته باشم، باید از دست‌اندرکاران این خبرگزاری تشکر و قدردانی کنم که همیشه و به موقع اطلاع‌رسانی می‌کند و از خبرگزاری‌های مورد شناخت و مورد تایید و خوب نظام می‌باشد امیدوارم که این روند همیشه تداوم داشته باشد.

  • کواکبیان ، دبیرکل حزب مردم‌سالاری:

دیدن غرفه ایسنا همزمان با دهه ولایت در نمایشگاه مطبوعات و گفت‌وگو با خبرنگاران محترم برایم لذت‌بخش بود؛ امیدوارم ایسنا خیلی به سمت دولت غش نکند، با تشکر از دست‌اندرکاران و مدیر ایسنا.

  • مجید منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

با تبریک عید امامت و ولایت محضر مبارک همه اصحاب رسانه خصوصا خبرگزاری ایسنا و همه همکاران محترمشان، امیدوارم در رسالت خبرنگاری بتواند پیام واقعی جامعه را به عموم مردم منتقل نمایند. پیروز و سربلند باشید.

  • مینو اصلانی، مسوول بسج جامعه زنان کشور:

دانشجویان و دانشگاهیان همواره نقش بسیار موثری در تعمیق فرهنگ انقلابی و دینی جامعه داشته‌اند و همه کسانی که در این زمینه تلاش موثر دارند مورد عنایت خداوند خواهند بود. امیدوارم شما عزیزان در خبرگزاری دانشجویی که رسالت عظیم ساخت فرهنگ جامعه را برعهده دارید همواره موفق و موید باشید.

  • بادامچیان، نایب رییس شواری مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

شعار ایسنا، اعتبار رسانه، اعتماد مخاطب شعار زیبا و بسیار خوبی است. انشاءالله همواره مجری کامل این شعار باشید.

  • پیریایی، استاندار قم:

غرفه ایسنا بخصوص و نمایشگاه نوزدهم مطبوعات از نظر اینجانب مطلوبتر از گذشته است. ایسنا در دو سال اخیر وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده است که به نظر بنده عمده این موضوع به مدیرعامل خلاق و خوشفکر آن و البته همکاران توانمند ایشان برمی‌گردد. امیدوارم این روند توفیق بطور مستمر باشد.

کد خبر 195025
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز