همشهری آنلاین: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در حل مشکلات زلزله‌زدگان زهان شدند.

زلزله زهان

به گزارش فارس، مجمع نمایندگان خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی متشکل از جواد هروی، سیدمحمدباقر عبادی، مراد هاشم‌زهی و محمدعلی عبدالله‌زاده طی نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور خواستار تسریع در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده منطقه زهان شدند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد

سلام علیکم؛

زمین‌لرزه مصیبت‌بار ناحیه زهان شهرستان‌های زیرکوه و قائنات 15 آذر 1391 موجب بروز خسارات جانی و مالی فراوان در منطقه خراسان جنوبی شده است. بیش از دوهزار واحد مسکونی دچار تخریب شده و اموال مردم در زیر آوار به شکل جبران‌ناپذیری مدفون گردیده است.

در همین ایام شاهد بارش نزولات آسمانی و برودت شدید هوا در این منطقه نیز هستیم. امدادرسانی و خدمات درمانی و تحقق امنیت از همان نخستین لحظات از سوی مدیران دلسوز استان و شهرستان‌ها و حتی کمک‌رسانی استان‌های همجوار صورت پذیرفته است و جای هرگونه سپاس و قدردانی از این خادمان پرتلاش می‌نماییم.

اما در حال حاضر این مردمان ولایتمدار و خادمان عاشق نظام، فاقد هرگونه سرپناهی شده‌اند و بحران اسکان مردم با توجه به آغاز فصل سرما تشدید شده است، لذا ما نمایندگان استان خراسان جنوبی از محضر جنابعالی استدعا داریم تا جهت نوسازی واحدهای مسکونی روستاهای تخریب شده دستور فرمایید تا در اسرع وقت و با درایت در خور و لازم، اعتبار مناسب به فوریت برای نوسازی مناطق زلزله‌زده تخصیص یابد پیشاپیش از بذل توجه و عنایت جنابعالی سپاسگذاری می‌نماییم.

کد خبر 194967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز