همشهری آنلاین: ریزش برف و لغزندگی برخی مناطق شمالی تهران سبب شده است تا آموزش و پرورش تهران مدارس ابتدایی و پیش دبستان برخی مناطق را در روز یکشنبه 26 آذر تعطیل اعلام کند. آموزش و پرورش تبریز هم مدارس برخی مناطق را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: همه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران در نوبت صبح فردا یکشنبه به علت یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل است.

مختارنژاد افزود:‌ همه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی جاجرود، بومهن و پردیس در نوبت صبح و عصر و بخش سولقان و روستاهای تابعه آن درهمه مقاطع تحصیلی فردا یکشنبه به علت بارش شدید برف و نیز یخ زدگی معابر تعطیل خواهد بود.

 بارش برف در تهران از عصر دیروز آغاز شد،اما در ساعات هشت شب به بعد متوقف گردید اما دوباره از نیمه های شب بارش برف در مناطق شمالی تهران به اندازه‌ای بود که در برخی از معابر منطقه یک عبور و مرور عملا غیر ممکن شد.

همچنین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد به علت سرمای شدید و بارش برف و یخبندان مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی مدارس شهرستانهای تبریز، اسکو ، کلیبر و سهند ، و تمامی مقاطع مدارس شهرستان ورزقان در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا تعطیل است.

به گزارش اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی بارش برف هم اکنون در اغلب نقاط این استان ادامه دارد .
سرهنگ فرجی فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی هم اعلام کرد ، تمام راههای استان باز است اما در نقاط برفگیر و گردنه ها تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن امکان پذیر است.

کد خبر 194476
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز