شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش‌های بیشتر از فردا ( یکشنبه 26 آذر)‌ و یخ زدگی در معابر پایتخت خبر داد و گفت: از اواسط هفته شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران خواهیم بود.

برف سرما

عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با ر مهر بیان کرد: نقشه‌های پیش‌یابی نشان می دهد که از بعدازظهر فردا یکشنبه 26 آذر تا پایان روز دوشنبه باراش باران با رعد و برق و وزش باد در استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق فارس دیده می شود که این مسئله احتمال آب گرفتگی در معابر عمومی و جاری شدن سیلاب را افزایش می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از روز یکشنبه از نیمه غربی باراش‌ها قطع شده و از بعدازظهر یکشنبه بارش در تهران نیز متوقف می‌شود و طی روز دوشنبه تنها در شمال شرق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به یخ‌زدگی معابر عمومی در استان‌های مختلف و تهران طی روزهای آتی، خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار جوی پایدار و هوایی سرد در شهرهای صنعتی به ویژه در نیمه شمالی و تهران، در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه افزایش قابل توجه غلظت آلاینده‌های هوا در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 194428
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز