همشهری آنلاین: فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا اسلام و انقلاب اسلامی پایدار بماند، گفت: معنویت، نورانیت، ایثارگری و پایبندی به راه و هدف از جمله ویژگی‌های بارز شهداست.

takhribchi

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در فارس، سردار غلامحسین‌ غیب‌پرور در نخستین یادواره 400 شهید تخریب‌چی استان فارس، افزود: شهدا همواره پیشرو بودند، شاگردان ممتاز و همیشگی مکتب امام حسین‌ (ع).

غیب‌پرور با اشاره به حساسیت وظیفه و مسؤولیت شهدای تخریب‌چی گفت: شهدای اطلاعات و تخریب همواره پیش‌مرگ سایر رزمندگان اسلام بودند، شهیدانی که در عین پیشتازی همیشه در گمنامی به سر بردند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان این‌که پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را مدیون امام حسین (ع) و مکتب او هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز افتخارش شاگردی مکتب امام حسین (ع) است.

او با بیان اینکه مردم ایران وفاداری به انقلاب و رهبرشان را از یاران وفادار اباعبدالله الحسین (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع)، آموخته‌اند، گفت: این مردم در طول سه‌ دهه گذشته از انقلاب وفاداری خود را به اثبات رسانده و استوار در خط ولایت و رهبری ایستاده‌اند.

به گزارش ایسنا، دبیر نخستین یادواره 400 شهید مظلوم تخریب‌چی فارس نیز هشت سال دفاع مقدس را مهم‌ترین مقطع تاریخ ایران برشمرد و با بیان اینکه این دوران آموزه‌های تلخ و شیرین بسیاری برای ما در پی داشت، به تشریح چگونگی برگزاری این یادواره پرداخت.

محمود رجایی سرآمد گروه‌های مختلفی را که در دوران دفاع مقدس فعالیت داشتند، واحد عملیاتی تخریب دانست و گفت: متأسفانه هنوز بسیاری با آنان بیگانه هستند.

او با یادآوری اینکه طرح‌ریزی برای برگزاری یادواره شهدای تخریب‌ اواخر سال 90 انجام شد، گفت: در مرحله اول اهداف یادواره تبیین شد که مهم‌ترین آن بازشناسی نقش واحدهای تخریب یگان‌های عملیاتی فارس، ثبت و ضبط خاطرات ناگفته و معرفی و گرامیداشت شهدا بود.

کد خبر 194269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز