همشهری آنلاین:رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله، بعد از ظهر امروز در محل لانه جاسوسی با فریدون جیرانی درباره «فیلم من مادر هستم» مناظره می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اکران «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی اعتراضات گسترده و تجمع انصار حزب‌الله در مقابل وزارت ارشاد و شکایت جمعی از نمایندگان مجلس از نمایش عمومی این فیلم را در پی داشت.

حسین الله‌کرم رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله نیز در نقد این فیلم اعلام کرده بود: «من مادر هستم» نه تنها چهارچوب‌های قانونی مثل اصل قصاص را زیر پا می‌گذارد، بلکه مسائل مختلف ارزشی جامعه ما را هم به چالش می‌کشد.

این استاد دانشگاه همچنین تصریح کرده بود «در این فیلم، بی‌توجهی به حرمت شراب، می‌گساری به طور متناوب جزیی از سبک زندگی بازیگران اصلی قرار دارد و ارتباط نامشروع بین دو خانواده که قضیه فیلم بر پایه آن استوار است نیز، به طرز بی شرمانه‌ای به تصویر کشیده می‌شود».

از سوی دیگر، اعتراضات حزب‌الله و متدینین به فیلم جیرانی با دفاع همه جانبه کارگردان و تهیه‌کننده فیلم مواجه شد و اینک الله‌کرم و جیرانی قصد دارند دیدگاه‌های خود درباره «من مادر هستم» را در یک مناظره اعلام کنند.

بعد از ظهر امروز لانه جاسوسی میزبان این دو نفر و همچنین مسعود فراستی و محمدتقی فهیم از منقدان سینماست و بعد از نمایش «من مادر هستم»، عضو ارشد حزب‌الله و کارگردان فیلم به نقد و بررسی محتوای آن می پردازند.

 

کد خبر 193916

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز