دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران با بیان اینکه تا سال آینده قیمت شیر و محصولات لبنی افزایش نخواهد یافت، گفت: بازار فعلی مواد غذایی به ثبات خوبی رسیده و نظارت بر کیفیت محصولات در نرخ کالاها ادامه دارد.

milk

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: تا سال آینده قیمت شیر و لبنیات افزایش نخواهد یافت و به هیچ شرکت و کارخانه‌ای نیز چنین اجازه‌ای را نخواهیم داد.

وی افزود: در حال حاضر در زمینه تولید برنج، روغن و سایر مواد غذایی هیچ گونه کمبود مشکلاتی ندارد و به میزان مصرف شهروندان تهرانی مواد غذایی در بازار موجود بوده و ذخیره‌سازی‌ها نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از نظر تولیدات داخلی در شرایط خوبی قرار داریم، همچنین از واردات حدود 600 هزار تن گندم خارجی خبر داد و گفت: سهم استان در واردات گندم بین 500 تا 600 هزار تن است که در حال بارگیری است و مشکلی در واردات گندم خارجی نیز نداریم.

ترکی با تاکید بر افزایش نظارت و بازرسی‌ها در کیفیت آرد نان، گفت: میزان تخلفات امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته و تلاش کردیم تا کیفیت نان را ارتقا دهیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران همچنین از ذخیره‌سازی میوه شب عید خبر داد و گفت: هیچ‌گونه کمبودی برای مصرف روزانه بازار وجود ندارد و با توافقی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته، ذخیره‌سازی میوه شب عید آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا صیفی‌جات با کیفیت برای شب عید به دست شهروندان برسانیم.

 

 

کد خبر 193898
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز