همشهری آنلاین: «رسول بی‌گناه» نام فیلم موهن دیگری علیه پیامبر اعظم(ص) است که در اسپانیا و توسط یک پاکستانی مرتد ساخته شده است و قرار است در نیمه دسامبر بر روی اینترنت قرار بگیرد.

نقاشیخط

به گزارش فارس به نقل از پایگاه روزنامه اماراتی البیان، قرار است در 14 دسامبر(24 آذر) فیلمی با عنوان «رسول بی‌گناه» بر روی اینترنت منتشر شود که به گفته سازندگان آن به حقیقت زندگی پیامبر اعظم(ص) می‌پردازد.

این فیلم که تیزر آن به صورت اینترنتی منتشر شده توسط «عمران فراست» پاکستانی مقیم اسپانیا که گفته است از اسلام برگشته است ساخته شده و در تیزر این فیلم تصاویری از حملات جریان‌های تندوری اسلامی دیده می‌شود.

سازنده این فیلم می‌گوید از فیلم «برائت مسلمانان» که چندی پیش توسط قبطی‌های آمریکایی در توهین به پیامبر اعظم(ص) ساخته شد و موجی از اعتراضات را در بر داشت، الهام گرفته است.

این پایگاه خبری نوشت: گفته می‌شود فراست از سوی جریان‌های ضداسلامی در درون اسپانیا حمایت می‌شود تا پایگاهی اینترنتی را علیه اسلام و پیامبر اکرم(ص) ایجاد کند و در آن کاریکاتورهای موهن و دروغ‌هایی علیه آن حضرت(ص) منتشر کند و او نیز که به دنبال جلب نظر جمعیت‌های آزادی بیان و حقوق بشر است، آن را قبول کرده است.

در همین حال و در پی انتشار چنین خبری بود که دولت بلژیک حالت فوق‌العاده اعلام کرد و جویل میکیه با اعلام حالت 3 از 4 که شدت خطر برای عملیات‌های تروریستی است این اقدام را پیشگیری خواند.

 

کد خبر 193747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز