همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 آذرماه سال جاری را برای اعزام به خدمت فراخواند.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان آذرماه 1373 برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم این سال‌ها که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 آذرماه سال 1391 دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

بر این اساس کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب ساکن تهران بزرگ که دارای برگ آماده به‌ خدمت به تاریخ آذرماه سال 1391 هستند، باید در ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 آذرماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه‌عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

کلیه این مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب ساکن سایر استان‌های کشور که دارای برگ آماده به‌ خدمت به تاریخ آذرماه سال 1391 هستند نیز باید رأس ساعت 7 صبح یکشنبه 19 آذر سال‌جاری به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده‌اند، می‌توانند به نزدیک‌ترین دفتر پلیس+10 مراجعه و نسبت به دریافت این برگ اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

کد خبر 193531
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز