مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

گروه شهری: در روزهایی که آلودگی هوا بسیاری از شهروندان تهرانی را خانه‌نشین کرده است درمانگاه‌ها و اورژانس شرکت شهر‌سالم در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته تا در صورت لزوم به آن دسته از شهروندانی که ناچار به تردد در شهر هستند و احتمالا دچار برخی عوارض ناشی از آلودگی‌هوا می شوند خدمات لازم را ارائه کند.

بنا براین گزارش، 16مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس این شرکت تا پایان تعطیلات خدمات اورژانسی و درمانی به شهروندان ارائه می‌کنند.
همچنین واحد اورژانس شرکت شهرسالم به‌صورت 24ساعته با تمامی امکانات و پرسنل و استقرار آمبولانس در محل (برج میلاد تهران- باغ موزه دفاع‌مقدس- ساختمان مرکزی شهرداری تهران- شرکت شهرسالم و مرکز بهداشتی درمانی منطقه پنج در فلکه دوم صادقیه) به ارائه خدمات اورژانس به پرسنل شهرداری و شهروندان خواهد پرداخت.

در این‌باره غفاری، مدیرعامل شرکت شهر‌سالم گفت: با توجه به تعطیلات غیرمترقبه و هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، مراکز بهداشتی درمانی مناطق یک، سه و پنج در روزهای آلوده پایتخت همانند روزهای گذشته به‌صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و درصورت بروز مشکلات پذیرای شهروندان خواهد بود. وی افزود: مراکز بهداشتی درمانی مناطق چهار، شش، هشت، 12، 13، 15، 17، 19، 20، کلینیک تخصصی منطقه چهار و درمانگاه شهدای شهرداری منطقه 19نیز در روزهای تعطیل همانند روزهای عادی به ارائه خدمات بهداشتی درمانی می‌پردازند. براساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت شهر سالم، شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه تلفن شبانه‌روزی 1842و یا شماره تلفن 22313045تماس بگیرند.

کد خبر 193363
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز