یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تور تخصصی عکاسی در جزیره قشم با هدف ثبت تصاویر آثار باستانی، بناهای تاریخی و مناطق طبیعی این جزیره برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در این تور 4 روزه که به همت شرکت فرهنگ فیلم تهران و با هدف شناسایی و معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری جزیره قشم و ارتقای سطح کیفی دانش عکاسی برگزار می‌شود، هنرمندان از ساعت آغازین صبح به عکاسی از مناطق مختلف جزیره پرداخته و در پایان روز کاری با اساتید حاضر، به بررسی نقاط ضعف و قوت آثار خود می‌پردازند.

از ویژگی تورهای عکاسی، می‌توان به حضور اساتید و کارشناسان این رشته و برگزاری جلسات مهارت افزایی، پرسش و پاسخ در زمان برگزاری تور و برپایی جلسات نقد عکس با حضور کارشناسان برجسته عکاسی پس از تور و انتخاب عکس برتر اشاره کرد.

با برنامه ریزی های انجام شده در نظر است نمایشگاهی از تصاویر برگزیده عکاسان حاضر در این تور، با هدف اطلاع‌رسانی پیرامون جزیره قشم روز دهم اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس برپا شود.

تور عکاسی جزیره قشم ابتدای دی ماه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز 22 آذرماه سالجاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.farhangfilm.ir و تکمیل و ارسال فرم، ثبت‌نام کنند.

نشست توجیهی این تور تخصصی عکاسی با حضور اساتید و کارشناسان قبل از سفر برگزار و در آن، به تشریح جزئیات این تور تخصصی پرداخته می‌شود.

 

کد خبر 193045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز