همشهری‌آنلاین: بر اثر بارندگی شدید طی 24 ساعت گذشته برخی از نقاط شهر شیراز دچار آبگرفتگی شده است. مدارس شهرستان کازرون به علت بارش شدید باران در نوبت صبح تعطیل شده‌اند و توفان در قیر و کارزین جان 4 نفر را گرفته است.

weather

به گزارش واحد مرکزی خبر شدت بارندگی موجب شد آب در برخی مناطق شهر وارد خانه‌ها شود. خیابان‌های شهر نیز دچار آبگرفتگی شده‌اند و تردد خودرو‌ها صبح امروز سه‌شنبه 7 آذر نیز به کندی انجام شد.

همچنین با توجه به طغیان رودخانه فصلی شیراز که به رودخانه خشک شهرت دارد دیشب کنار گذر‌های شهر مسدود شد. طی 24 ساعت گذشته 69 و 4‌ دهم و از ابتدای پاییز107 میلیمتر باران در شیراز باریده است.

  • آب گرفتگی معابر و تعطیلی مدارس کازرون 

همه مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهرستان کازرون امروز سه‌شنبه 7 آذر به علت بارش شدید باران و آب گرفتگی شهر در نوبت صبح تعطیل شد. بارش باران در شهرستان کازرون بیش از 194 میلی‌متر بود که موجب طغیان رودها و آب گرفتگی بسیار زیاد معابر شهر گردید.

 

  • 4 کشته بر اثر توفان در استان فارس

توفان شدید در شهرستان قیر و کارزین از توابع استان فارس جان 4 نفر را گرفت. بر اثر توفان شدید در قیر و کارزین، دیوار یک انبار علوفه دیشب تخریب شد و بر روی چادر یک خانواده عشایری ریزش کرد.

بر اثر این حادثه پدر، مادر و دو فرزند خانواده کشته و دو عضو دیگر خانواده به شدت مجروح شدند. مجروحان این حادثه به بیمارستان‌های شیراز انتقال داده شدند.

کد خبر 192589
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز