دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسماعیل فصیح ، رمان نویسی که آثارش در زمره پرفروش ترین رمانهای ایرانی به شمار می‌رود به دلیل سکته مغزی در بیمارستان شرکت نفت بستری است

خبر گزاری ایلنا این خبر را به نقل از همسر آقای فصیح نقل کرده و درباره چگونگی مبتلا شدن وی به سکته مغزی گفت:صبح روز چهارشنبه 15 فروردین ماه ناگهان حال وی بد شد و پس از مراجعه به اورژانس به وی سرم قندی تزریق کردند، اما حالش بدتر شد. در نهایت به بیمارستان شرکت نفت منتقل شد و پس از سی تی اسکن و عکسبرداری، پزشکان علت بیماری وی را خونریزی مغزی اعلام کردند و در ICU بستری شان کردند.

به گفته خانم پری چهر عدالت فصیح هم اینک در بخش بستری است و تا کنون  به طور کامل نتوانسته هوشیاری اش را به دست بیاورد.

 به گزارش همشهری آنلاین اسماعیل فصیح که علاوه بر نویسندگی مترجمی قابل است و کتاب وضعیت آخر تاماس هریس با ترجمه وی، بارها تجدید چاپ شده است ، بیش از 73 سال دارد رمانهای  دیدار در هند , دل کور , عقد و داستان های دیگر , داستان جاوید‌‏, خاک آشنا, نمادهای دشت مشوش , زمستان 62 , نامه ای به دنیا , فرار فروهر , شهباز و جغدان و سیاوش  حاصل تلاش این نویسنده شناخته شد ه در دوران کاری اش است.

 خبرگزاری ایلنا همچنین گزارش داده است که دو کتاب تلخ کلام که ادامه رمان داستان جاویداست ،بیش از 9 ماه در انتظار مجوز اداره کتاب  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است .

کد خبر 19185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز