گروه شهری: یک هیأت روسی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تونل ساز اروپا در بازدید از تونل‌نیایش، این پروژه‌ را به لحاظ استانداردها و تکنولوژی به‌کار گرفته شده در اندازه‌های جهانی اعلام کردند.

niayesh tunnel

در این بازدید الکساندر کرینکو مدیرعامل شرکت مترواستیل ضمن اظهارشگفتی از عظمت و وسعت کار انجام‌شده در تونل‌نیایش گفت: بی‌اغراق هیچ‌گاه فکرنمی‌کردم صنعت تونل‌سازی در ایران چنین پیشرفت کرده‌باشد. از نظر این هیأت روسی، روش‌ساخت تونل‌نیایش با درنظرگرفتن کیفیت کار و سرعت عملیات‌اجرایی درحدی است که مهندسین تونل ساز روسی هم می‌توانند از آنچه در احداث این پروژه رخ داده درس بگیرند و از تجربیات همتایان ایرانی خود استفاده‌کنند.

مدیرعامل شرکت مترو استیل ضمن اعلام اینکه تهران ازحیث ساخت تونل‌های جاده‌ای شهری به یک کلانشهر پیشرو تبدیل‌شده و در مسیر پیشرفت و ترقی گام برمی‌دارد ابراز اطمینان کرد، با این سطح از توانایی و قابلیت‌های مهندسان و مدیران ایرانی، از این پس باید منتظر شنیدن اخبار مهم‌تر درزمینه ساخت‌و‌سازهای عمرانی درایران باشیم. وی ضمن تبریک به‌تمام دست‌اندرکاران این طرح‌عظیم شهری ‌گفت، پروژه تونل‌نیایش از حیث احجام‌عملیاتی، کیفیت‌سازه و نیز سرعت‌عمل سازندگان آن، یک پروژه شاخص بین‌المللی به‌شمار می‌آید.

بنا براین گزارش، دراین بازدید دستیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو و کارشناسان مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری نهاد ریاست‌جمهوری نیز حضورداشتند و به‌طور مفصل از تمام بخش‌های پروژه تونل‌نیایش دیدن‌کردند. علاوه بر این، نمایندگان شرکت مترو استیل خواهان برقراری همکاری‌های دو جانبه به‌منظور انتقال تجربیات دست اندرکاران پروژه تونل نیایش به همتایان روسی خود شدند و از مهندسان ایرانی برای بازدید از چند پروژه شهری در این کشور دعوت به عمل آوردند.

کد خبر 191341
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز