یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کلید فیلم‌برداری قسمت جدید مجموعه فیلم اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «مردان ایکس»، ماه آوریل سال 2013 زده خواهد شد.

فیلم خارجی

به گزارش فارس، این فیلم که پیش درآمدی بر این مجموعه به حساب می‌آید، با نام «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» جلوی دوربین می‌رود.

برایان سینگر که هفته قبل نام وی به عنوان کارگردان احتمالی قسمت جدید مجموعه فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» مطرح شد، کارگردان «مردان ایکس» جدید است.

او با قبول کارگردانی این فیلم، سومین بار است که با عوامل تولید این مجموعه اکشن ماجراجویانه همکاری و یکی از قسمت های آن را کارگردانی می‌کند.

سینگر کارگردان دو قسمت اول و دوم این مجموعه فیلم در سال‌های 2000 و 2003 بوده است. پس از آن، وی به دلیل اختلاف عقیده با تهیه‌کنندگان فیلم، حاضر به کارگردانی قسمت‌های بعدی آن نشد.

قسمت جدید «مردان ایکس»، دومین قسمت از سری جدید این مجموعه فیلم است که دست به احیای قصه و ماجراجویی‌های آن زده است.

«مردان ایکس: کلاس اول» که در سال 2011 اکران عمومی شد، قسمت اول سری اول به کارگردان میتو ون بود که به نوعی پیش درآمدی بر قصه سری اول آن به حساب می‌آید.

به کمک این پیش درآمد، قصه مجموعه فیلم «مردان ایکس» به سال‌ها قبل از شروع قصه قسمت اول آن در سال 2000 برگشت و به معرفی کاراکترهای اصلی این قصه پرداخت.

بازگشت قصه فیلم به چند دهه قبل، باعث شد تا همراه با جوان شدن کاراکترهای اصلی، بازیگران جوانی هم به ایفای این نقش‌ها بپردازند.

به این ترتیب، ترکیب بازیگران اصلی «مردان ایکس» هم تغییر کرد و با حذف بازیگران سه قسمت سری اول، بازیگران تازه‌ای به این پروژه پیوستند.

پیش تولید قسمت جدید فیلم از چند هفته قبل شروع شده و برایان سینگر می‌گوید از این که دوباره با پروژه محبوب قدیمی خود همکاری می‌کند بسیار هیجان‌زده است.

هنوز اطلاعی از خط اصلی قصه «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» در دست نیست، ولی شنیده می‌شود فیلم قصه خود را از چند کتاب کمیک استریپی دهه هشتاد میلادی وام خواهد گرفت.

در این قصه، ابرقهرمانانه جوان فیلم تلاش می‌کنند مانع از آن شوند که روبات‌های صورتی رنگ ،حکمرانان نسل آینده شوند.

این روبات‌ها، دشمنان کاراکترهای ابرقهرمان قصه فیلم هستند و قصد نابودی آن‌ها را دارند.

جیمز مک آوی، مایکل فاسبیندر، راس بایرن، جانوری جونز و جنیفر لاورنس نقش‌های اصلی «مردان ایکس» جدید را بازی می‌کنند.

آن‌ها با بازی در قسمت قبلی فیلم در سال قبل، همکاری خود را با این مجموعه فیلم آغاز کردند.

 

کد خبر 190919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز