همشهری‌آنلاین: نامزدهای بخش وبلاگ و سایت‌ برتر دومین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی معرفی شدند.

دومین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین روز گذشته نشست داوران دومین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی در محل خانه موسیقی تشکیل و داوران بعد از ارزیابی سایت‌ها و وبلاگ‌ها، سه نامزد را برای بخش سایت و سه نامزد را برای بخش وبلاگ برتر معرفی کردند تا عصر چهارشنبه ، در مراسم اختتامیه ،برگزیده نخست این دو بخش معرفی شود.

بر اساس این گزارش نامزد‌های برترین سایت موسیقی به ترتیب حروف الفبا سایت‌های "زنان موسیقی"، "گلها" و "موسیقی ما" و همچین نامزد‌های برترین وبلاگ موسیقی به ترتیب حروف الفبا وبلاگ‌های "فرهنگ و موسیقی ما"، "گریزی بر موسیقی اصیل" و "مرورستان" معرفی شدند.

در این جلسه همچنین داوران پس از بررسی امتیازات آثار رسیده و جمع بندی نهایی برگزیدگان 5 رشته در شاخه‌های اصلی و جنبی را مشخص کردند که در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی و تقدیر می‌شوند.

 دبیر دومین جشنواره وبلاگ‌ها سجاد پورقناد،نوازنده سه‌تار و سردبیر سایت سل و هارمونی‌تالک است و هیئت داوران دومین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی عبارتند از :پویا سرایی،پیمان سلطانی،آروین صداقت‌کیش،حمیدرضا عاطفی و سید ابوالحسن مختاباد.

دومین جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی ایران، در مراسمی روز چهارشنبه 17 آبان ماه، ساعت 16 در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه می دهد. این مراسم با اجرای موسیقی همراه خواهد بود و ورود برای عموم آزاد است.

نشانی: خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی(فرصت)، خانه هنرمندان ایران، سالن جلیل شهناز

کد خبر 190277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز