همشهری آنلاین: مدیر رروابط عمومی دومین جشنواره ایران بانک از وجود 3 و نیم میلیون کارت در استان مازندران خبر داد و گفت مازندران از نظر میزان کارت‌ها در رده ششم کشوری است.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره ایران بانک 2012، ابوذر قربانی، مدیر روابط عمومی این جشنواره با اعلام این مطلب فوق  گفت: خوشبختانه از زمان شروع کار ستاد خبری این جشنواره و دعوت از بانک های دولتی و خصوصی، استقبال خوبی از برگزاری این جشنواره بویژه در ساری به جهت توسعه گستره اطلاع رسانی از سوی بانک‌ها صورت گرفته است که شایسته تقدیر و تشکر می‌باشد.

وی افزود: حضور بانک‌های دولتی و خصوصی در این جشنواره موید این مساله است که مسوولان نظام بانکی کشور فراتر از شعار به فرهنگ‌سازی و مهیا‌کردن زیر ساخت‌های توسعه بانکداری الکترونیک و معرفی خدمات نوین خود می‌اندیشند.

قربانی به بیان اینکه بخش اعظم همایش‌ها و نشست‌های بانکی در تهران برگزار می‌شود ، خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه استان مازندران از جهت میانگین کارت‌های صادره بانکی با بیش از 5/3 میلیون کارت دارای رتبه ششم در کشور بوده و تعداد زیادی دستگاه پایانه فروش دارد ارتقای جایگاه بانکداری الکترونیک و فرهنگسازی بیشتر برای مسوولان و دست‌اندرکاران ضروری به نظر می‌رسد.

قربانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این جشنواره در عمل مشتریان بانک‌ها در این نقطه از کشور نیز با تمام قابلیت‌ها و خدمات نوین بانک‌ها آشناتر شوند.

مدیر روابط عمومی جشنواره ملی ایران بانک 2012 با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره 3 بانک در چندین حوزه به عنوان نامزد دریافت تندیس بلورین و زرین برترین بانک‌های ایران انتخاب خواهند شد که از میان آنها یک بانک به عنوان بانک برتر کشور برگزیده می‌شود ، ادامه داد : در ارزیابی بانک برتر در بخش بانکداری الکترونیک و دیگر بخش ¬ها ، تراکنش های موفق بانک نسبت به کل تراکنش ها و چگونگی ارائه سرویس هایی چون اینترنت بانک، همراه بانک و اس ام اس بانک مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد : در عین حال کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های بازاریابی بانکی، بانکداری الکترونیکی و تقدیر از چهره‌های نظام بانکی کشور و زنان بانکدار موفق از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

برابر اعلام ستاد خبری،جشنواره ایران بانک 2012 ، 4تا6 دی در ساری برگزار خواهد شد‌. پیش از این قرار بود این جشنواره در روزهای 22 و 23 آبان ماه امسال برگزار شود،اما مشخص نشد که دلیل تاخیر دوماهه در برگزاری این جشنواره چه بوده است.

more برگزاری دومین جشواره ایران بانک در ساری

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی دومین جشنواره ملی" ایران بانک 2012" به نشانی www.iBFi.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه این جشنواره از طریق پست الکترونیک به نشانی info@iBFi.ir ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 189695
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز