همشهری آنلاین: دومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر با توقف تراکتور سازی مقابل داماش و پیروزی سپاهان در مصاف با نفت تهران همراه بود.

به گزارش همشهری آنلاین، تراکتور سازی که برای رسیدن به صدر جدول نیاز به برد داشت نتوانست به خواسته خود برسد و با نتیجه 2 بر 2 مقابل داماش متوقف شد.

در این بازی مهدی کریمیان در دقیقه 25 و محمد ابراهیمی در دقیقه 84 برای تراکتورسازی و محمدرضا مهدوی در دقیقه 12 و مهدی کیانی در دقیقه 47 برای داماش گلزنی کردند.

سپاهان اصفهان نیز برای این که از کورس قهرمانی عقب نیافتد به نیت برد رویاروی نفت تهران شد اما نفتی‌های قصد نداشتند روز راحتی برای زرد پوشان اصفهانی فراهم کنند. این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی پی‌گیری می‌شد که سرانجام خلعتبری گل پیروزی تیم‌اش را به ثمر رساند.

در این بازی هادی شکوری در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی و گوران لوبوایوویچ در دقیقه 19 و 57 برای نفت گل زدند. جواهیر سوکای در دقیقه 38، امید ابراهیمی در دقیقه 75 (پنالتی) و دقیقه 90 و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 79 برای سپاهان گلزنی کردند. همچنین مانگو پاتیستا بازیکن نفت تهران در دقیقه 76 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

کد خبر 189692
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز