همشهری‌آنلاین: سید عبدالحسین مختاباد،آهنگساز و خواننده شهیر،بعد از سال‌ها دوری از اجرای صحنه‌ای در سالن ورزشی سید رسول حسینی شهر زادگاهش ساری،به نفع سیلزدگان بهشهری برنامه اجرا خواهد کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید عبدالحسین مختاباد که چندی پیش در گفت وگویی از آمادگی خود برای برگزاری کنسرتی به نفع سیلزدگان بهشهری خبر داده بود،  با همراهی گروه رودکی در سالن سید رسول حسینی  و در روزهای 18 و 19 آبان ماه اجرای برنامه خوهد داشت.

مختاباد در گفت وگویی با همشهری آنلاین گفت: تدارک این برنامه و تهیه مقدمات و هماهنگی‌ها را شهردری و شورای شهر ساری بر عهده داشتند.

وی در ادامه افزود:در این کنسرت علاوه بر اجرای آثار خاطره انگیز گذشته و محلی مازندرانی،آثاری از آخرین آلبوم خود (سایه دوست) را نیز خواهم خواند.

more

سایه دوست؛تازه‌ترین کار مختاباد منتشر شد

اعضای گروه رودکی به سرپرستی محسن حسینی آهنگساز و نوازنده توانمند سنتور در این کنسرت، عبدالحسین مختاباد را همراهی خواهند کرد و از نوازندگان مطرح این گروه می‌‌توان به آرش فلاح (نی)، مسلم علیپور (کمانچه)، کوروش بزرگپور (تمبک)، رضا دربندی (دف)، محمد دلنوازی (عود)، احسان بزرگمهر (تمبک) و مهدی وحدتی (تار) اشاره کرد.

این گروه دو سال قبل با ترکیبی متفاوت از اجرای کنونی در ساری در تالار وحدت به صحنه رفته بود.

مختاباد و گروه رودکی

به رغم آنکه ساری زادگاه مختاباد است،اما بارها برگزاری کنسرت او در این شهر با مشکلات و مسایل پیش‌بینی نشده‌ای روبرو شد و اکنون به نظر می‌رسد طلسم کنسرت ندادن این خواننده شهیر قرار است شکسته شود و بعد از سال‌ها شهروندان زادگاه او شاهد به صحنه رفتن او در یک اجرای زنده باشند.

کد خبر 189531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز