همشهری‌آنلاین: سومین کتاب از مجموعه «دل‌نکته‌های معلم بازاریابی» به همراه کتاب «مدیریت انتظارات مشتریان» از سوی انتشارات بازاریابی به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین دل نکته‌های معلم بازاریابی را پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی نوشته است.

علاوه بر مقدمه مولف، کتاب فصول زیر را شامل می‌شود: فصل اول؛ مدیریت استراتژی، فصل دوم؛کاربردهای بازاریابی در اجتماع و سازمان‌ها. فصل سوم؛ فروش، فصل چهارم ؛منابع انسانی.

علاوه بر آن کتاب پیوست‌ها و ضمائمی هم دارد که پژوهش درباره نقاط ضعف و قوت آژانس‌های تبلیغاتی، آمیزه ترویج و کمپین تبلیغاتی، حکیم ابوالقاسم فردوسی با نام و نشان تجاری ایران، بی نظمی در بازاریابی یا مدیریت بازاریابی از جمله این ضمائم هستند که در کتاب به تفضیل درباره آنها سخن گفته شده است.

بخش آخر کتاب به آشنایی با فعالیت‌های شرکت توسعه مهندسی بازارگستر اختصاص دارد که خواننده را با زوایا و چارت سازمانی و فعالیت‌های این موسسه به صورت موردی آشنا می‌سازد.

دل‌نکته‌های معلم بازاریابی: مولف؛پرویز درگی؛ ویراستاران: احمد آخوندی، محسن جاوید موید/ ناشر: انتشارات بازاریابی، چاپ اول 1391، قطع رقعی، قیمت:6000 تومان، 248 صفحه

مدیریت انتظارات مشتریان دیگر کتاب این انتشاراتی است که تری شورتر و استیو تاورز آن را تدوین و تالیف کرده و احمد آخوندی و محسن جاوید موید برگردان فارسی آن را عهده دار بودند.

کتاب مختص‌ آن دسته از رهبران سازمان‌هایی است که کسب و کارهای موفق را بر پایه خشنودی و موفقیت مشتریان بنیان می‌نهند.

اینکه مشتری تا به حال چه کرده است، خیلی برای ما مهم نیست، اما اینکه در دنیای فرا رقابتی همراه با گسترش پیچدگی آینده، چه خواهد کرد‌، اهمیت بسزایی دارد و بنگاه‌های اقتصادی که بتوانند درست پیش بینی و درست‌تر انتظارات مشتری را برآورده سازند پای موفق رقابت‌ها هستند.

خواننده در کتاب با تکنیک‌ها و مباحث متنوع مرتبط با مدیریت انتظارات مشتریان آشنا شده و در صورت تامل در آن قطعا می‌تواند در مسیرکاری خود از‌آنها بهره بگیرد.

مدیریت انتظارات مشتریان:مولفان؛تری شورتر،استیو تاورز/مترجمان؛احمد آخوندی و محسن جاوید موید/ناشر: انتشارات بازاریابی؛چاپ اول؛1391/قطع رقعی،قیمت:6000 تومان،208 صفحه

کد خبر 189525
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز