یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: داوطلبان آزمون سراسری 91 مجاز به انتخاب رشته از فردا، 8 تا 10 آبان برای شرکت در محله تکمیل ظرفیت فرصت دارند.

به گزارش مهر، داوطلبانی که در آزمون سراسری سال جاری شرکت کرده و بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌‌اند از 8 تا 10 آبان ماه می توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پس از پرداخت مبلغ 2 هزار و 800 تومان از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت ‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 10 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و چنانچه داوطلبان متقاضی، در دوره‌های روزانه پذیرفته شوند و یا قبولی قبلی آنان دوره روزانه باشد، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال بعد را نخواهند داشت.

در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاههای فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی در تکمیل ظرفیت نیستند.

تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1391 شرکت کرده و بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند متقاضی کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شوند.

نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌ها بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، خواهد بود.

کد خبر 189335

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز