دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که این وزارتخانه در سال جاری از دولت برای جذب 12000 عضو هیأت علمی مجوز ردیف استخدامی دریافت کرده است.

علی اکبر متکان در گفتگو با مهر، اضافه کرد: دولت در سال جاری به وزارت علوم برای ردیف استخدامی 12 هزار عضو هیأت علمی مجوز صادر کرده که جذب تمام این ردیفها بستگی به میزان جذب در دانشگاههای کشور دارد.

وی درباره آخرین وضعیت آن دسته از استادانی که در سال جاری به عنوان هیأت علمی در دانشگاههای کشور جذب شده اند، اظهار داشت: آن دسته از اعضای هیأت علمی که در سال جاری جذب شده اند هیچ ردیف استخدامی در بودجه 91 برایشان در نظر گرفته نشده و این دسته از استادان باید صبر کنند تا در زمان اعلام بودجه 92 ردیف استخدامی آنان جذب شود.

به گفته معاون اداری مالی وزارت علوم، بنابراین دانشگاهها باید از بودجه خود حقوق این دسته از استادان را تا دریافت ردیف استخدامی پرداخت کنند.

وی تاکید کرد که با این حال وزارت علوم برای تسهیل پرداخت حقوق و دستمزد هیأت علمی‌ها به دانشگاهها کمک مالی می کند و استادانی که امسال جذب شدند معادل همان حقوقی را که قرار است در ردیف استخدام برایشان در نظر گرفته شود، دریافت می کنند.

متکان خاطرنشان کرد: وزارت علوم هیچ محدودیتی در جذب هیأت دانشگاهها قائل نشده است.

کد خبر 188635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز