یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان زیباسازی تهران به منظور بهبود فضاهای شهری و گسترش فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، فراخوان طراحی دیوارنگاری با مضمون «ذکر صلوات» برگزار می‌کند.

نقاشیخط

به گزارش فارس، سازمان زیباسازی تهران از کلیه هنرمندان حوزه تجسمی و گروه‌های تخصصی دعوت کرده است تا با طراحی دیوارنگاری با مضمون ذکر صلوات با استفاده از شیوه‌های اجرای خلاق و با مواد و مصالح ماندگار و نیمه ماندگار آثار خود را تا تاریخ 6 آبان ماه به اداره نقاشی سازمان زیباسازی ارسال کنند.

طرح های رسیده به اداره نقاشی، مورد ارزیابی شورای هنری سازمان زیباسازی شهر تهران قرار گرفته و نسبت به خرید طرح و اجرای آن تصمیم گیری خواهد شد.

طرح های ارسالی به سازمان زیباسازی شهر تهران باید متناسب با ابعاد دیوار مورد نظر طراحی شود و هویت و ساختار ایرانی _ اسلامی و حفظ شأن صلوات در آنها رعایت شود.

همچنین طرح باید از مخاطب پذیری بالایی برخوردار بوده و قابلیت اجرا در فضای شهری در قالب نقاشی دیواری را داشته باشد.

شرکت کنندگان در این فراخوان باید به خاطر داشته باشند طرح آنها باید مناسب برای اجرا با تکنیک رنگ اکریلیک، کاشی شکسته، نقش برجسته، بتن، سفال، فلز، شیشه و ترکیب مواد، طراحی شده باشد.

کلیه آثار باید در فرمت psd و tif و با وضوح dpi 300 به صورت لایه باز به همراه پرینت رنگی و حضوری به اداره نقاشی سازمان زیباسازی شهر تهران تحویل داده شود.

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را به تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از میدان ونک، خیابان دامن افشار، پلاک 55، اداره نقاشی سازمان زیباسازی شهر تهران تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن 88880481 تماس بگیرند.

 

کد خبر 188512

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز